/ Först och främst, stort tack till KICKS för att jag fick
Rola Yousuf
Beauty Star
05/06/26-20:25(redigerad den 05/06/26-20:31)
Först och främst, stort tack till KICKS för att jag fick chansen att testa Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i vattenmelon! 🍉💗 Det här var faktiskt min allra första produkt från Ole Henriksen och jag kan redan nu säga att jag förstår hypen. Jag är verkligen KÄR i den här produkten! Färgen är så otroligt fin och passar perfekt till den där clean girl-looken. Den ger mer pigment än ett vanligt läppbalsam, men utan att kännas som ett läppstift eller gloss. Bara en perfekt hint av färg som får läpparna att se fräscha och välmående ut. Jag älskade också förpackningen, färgkombinationen är så söt och somrig och gör produkten extra rolig att använda 🍉 När jag applicerade den första gången kände jag en lätt stickande känsla direkt, men den försvann efter en stund och störde mig inte alls. Jag testade den över natten och wow... den levererade verkligen. Jag vaknade med mjuka, återfuktade läppar och den gjorde faktiskt allt den lovar och lite till. Trots det föredrar jag nästan att använda den på dagen eftersom den är så himla fin på läpparna. ⭐ Plus för ingredienserna: - Peptider som hjälper till att ge läpparna en mjukare och fylligare känsla. - Flera återfuktande ingredienser som hjälper till att motverka torra läppar. - Formulan känns vårdande samtidigt som den ger glans och färg. ⭐ Minus för ingredienserna/formulan: - Den stickande känslan kan vara lite oväntad om man är känslig. - Innehåller doft, vilket inte passar alla. Min enda riktiga nackdel är priset. 245 kr för 12 ml känns ganska mycket om man använder läpprodukter flitigt och vill köpa om den regelbundet. Men bortsett från priset är det här en produkt som jag verkligen har älskat att använda och som har fått en självklar plats i min väska. Slutbetyg: 4,7/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (OBS GÅR EJ ATT TAGGA RÄTT FÄRG)
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Ole Henriksen
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Fortsätt utforska gemenskapen!