/ Hej alla glada! Jag fick äran att testa Dolce & Gabbanas
Beauty Tester
Linda
Beauty Star
21/05/25-20:49
Hej alla glada! Jag fick äran att testa Dolce & Gabbanas nyhet inom hudvård och jag måste bara säga WOWW. 😍 Vad är det här för pärla? ❣ Glow Bounce Ceramide Cream Plumping & Smoothening Daily Moisturizer, heter den. Jag har kombinerad hud, lite mer mot en mognare än yngre hudtyp, men denna verkar anpassa sig till det, vilket jag tyckte var riktigt nice. Jag tog tid på mig för att ge en recension om denna produkt, då jag verkligen ville utvärdera krämen till fullo. Har nu använt den i ca 2 veckor och jag är SÅLD. När jag blir rik kommer jag definitivt köpa serumet i samma serie. Jag älskar ju serum. Plus: Lätt formula, inte tung alls. Smälte liksom in i huden. Jag uppskattar att det är lite av en gel-formula istället för en fast kräm. Uppskattar också att det är en refill-förpackning. Mycket bra! Förpackningen är också löjligt snygg. 😍 Minus: DOFTEN. Det är inte en behaglig doft TILLS den har arbetats in på huden; då försvinner den. Men tills dess så luktar det som Canoderm/Miniderm. Inte jättebehagligt. Ett annat minus är priset. Lite överhypat pris, skulle jag säga. 😓 Men overall; en jättebra produkt, som jag lätt skulle kunna unna mig när jag inte är student och vill ha en riktigt treat-yourself-produkt och serie! 👏
Glow Bounce Ceramide Cream Plumping & Smoothening Daily Moisturizer 50 ml
Glow Bounce Ceramide Cream Plumping & Smoothening Daily Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!