/ 🎀 Ouai - Body CrĂ©me St Barts 🎀 Nu var det Ă„terigen min
Emelie
Beauty Pro
01/12/25-19:45(redigerad den 01/12/25-19:48)

🎀 Ouai - Body CrĂ©me St Barts 🎀

Nu var det Äterigen min tur att fÄ testa en produkt och det blev en produkt av mÀrket Ouai, vilket kÀndes lyxigt. HÀrligt förpackad krÀm som med holografisk folieringstext som pryder framsidan.

Jag var till en början inte helt förtjust i Ouai - Body Créme St Barts, doften var ganska intensiv och tog lÀtt över allt annat och för mig kÀndes den mer som en sommardoft Àn nÄgot jag skulle anvÀnda Äret runt. Dessutom kan jag lÀtt fÄ huvudvÀrk av dofter som doftar mycket och som luktar kokos och sÄ va det olyckligtvis med denna. Har försökt ge den en chans trots detta.

Ju mer jag anvÀnde den, desto mer började jag faktiskt uppskatta bÄde doften och kÀnslan den gav. Formulan Àr vÀldigt skön pÄ huden och den sjunker in snabbt utan att kÀnnas kladdig.

DÀremot skulle jag inte sÀga att den Àr optimal om man Àr riktigt torr dÄ behövs nÄgot mer Äterfuktande. Men funkar som en lÀtt och hÀrlig body cream.

I betyg av mig fĂ„r den 3/5 🌟🌟🌟 ingen fulltrĂ€ff men Ă€ndĂ„ en hĂ€rlig body cream. Dock ingen produkt jag kommer inskaffa sjĂ€lv dĂ„ jag Ă€r lite kĂ€nslig för vissa dofter och denna blir svĂ„r för mig att anvĂ€nda, men jag kan verkligen förstĂ„ att folk tycker om den och den Ă€r en perfekt doft för en sommardag.

Tack Ă„terigen Kicks för att jag fick testa en produkt! Alltid lika kul đŸ„ł

FortsÀtt utforska gemenskapen!