/ 🌟 Ny favorit – Redken All Soft Leave-in Ă€r magisk! 🌟 Jag
Beauty Tester
Mari
Beauty Pro
10/07/25-15:21
🌟 Ny favorit – Redken All Soft Leave-in Ă€r magisk! 🌟 Jag fick testa den hĂ€r via KICKS och jag Ă€lskar den. Den har gjort mitt hĂ„r sĂ„ mjukt, Ă„terfuktat och lĂ€tt att reda ut – och nu Ă€r flaskan nĂ€stan slut! ✹ Doften: Ljuvlig! Den doftar varmt, mjukt och lite söt, med en salongkĂ€nsla som dröjer sig kvar utan att bli för stark. TĂ€nk vanilj, honung och rent hĂ„r – superfrĂ€sch men Ă€ndĂ„ lyxig. 💧 Konsistensen: KrĂ€mig men lĂ€tt – nĂ€stan som en silkeslen lotion. Den smĂ€lter in i hĂ„ret direkt utan att kĂ€nnas klibbig eller fet. Du behöver bara lite för att hela hĂ„ret ska kĂ€nnas Ă„terfuktat och mjukt. 🧮 Hur ofta jag anvĂ€nder den: Jag anvĂ€nder den efter varje tvĂ€tt, i handdukstorkat hĂ„r. Den Ă€r skonsam nog att anvĂ€nda ofta – perfekt för mitt torra hĂ„r! Jag fokuserar pĂ„ lĂ€ngderna, kammar igenom och lĂ„ter den sitta kvar. Resultatet blir mjukt, frissfritt och glansigt hĂ„r varje gĂ„ng. Jag kommer definitivt att köpa en ny flaska. Den hĂ€r Ă€r numera en fast del av min hĂ„rvĂ„rdsrutin! 💛
FortsÀtt utforska gemenskapen!