/ 🌾Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa redken acidic bonding
Beauty Tester
Mariette
Beauty Star
20/06/25-06:39
🌾Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa redken acidic bonding concentrate schampoo och jag gillar den mer och mer för varje gĂ„ng jag anvĂ€nt den faktiskt! 🌾 Har haft hemma schampoot i 1 mĂ„nad och anvĂ€nt de ca 2 gĂ„nger per vecka. Min hĂ„rtyp: jag bleker slingor och fĂ€rgar hĂ„ret ungefĂ€r 2 gĂ„nger per Ă„r. Försöker undvika oftare dĂ„ jag vill spara pĂ„ mitt hĂ„rs kvalitĂ©. Men har Ă€ndĂ„ ganska torra och sköra lĂ€ngder. Första intrycket :den luktar varken gott eller dĂ„ligt. Tycker de Ă€r lite svĂ„rt att avgöra vad den luktar, ingen favorit doft hos mig men tycker inte den luktar dĂ„ligt heller. ⭐ De positiva: ⭐ HĂ„ret kĂ€nns vĂ€ldigt Mjukt och jag upplever att de kĂ€nns tjockare. De KĂ€nns som hĂ„rstrĂ„na svĂ€ller av schampot och dĂ€rför upplevs tjockare. Sen tycker jag att de tar lĂ€ngre tid innan hĂ„ret blir fett sĂ„ kan gĂ„ lĂ€ngre mellan tvĂ€ttarna. De negativa: Tycker att den löddrar lite lite Ă€ven efter schamponering nr 2. Och doften, den stör mig inte men den kunde varit godare đŸ„° Men som helhet gillar jag schampot mer och mer för varje gĂ„ng jag anvĂ€nder de. HĂ„ret ser och kĂ€nns vĂ€lmĂ„ende och vĂ€ldigt skönt att jag kan gĂ„ lĂ€ngre mellan tvĂ€ttarna utan att de syns 🌾
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!