/ Tack för förtroendet att få prova denna produkt! 🥰 Jag
Sotnosen
Beauty Pro
22/12/25-16:21

Tack för förtroendet att få prova denna produkt! 🥰 Jag gillar verkligen konceptet med att det kommer en stylingborste med ~ jag brukar annars alltid använda den som finns på pennan men om man använder en ögonbrynspenna utan borste så är ju detta jättebra! Tycker det är perfekt med om man har med denna i väskan att man har både gel och borste i samma produkt. 💖 Jag har ganska tunna ögonbryn som ändå lyckas bestå av hår som lyckas spreta åt olika håll. Jag är ganska ljus och målar därför mina ögonbryn för att dom ska se mer fylliga ut. Och så avslutar jag ögonbrynslooken med att använda eyebrowgel. För preferens så har jag tidigare använt mest ecooking och got2b då det kommer till eyebrowgel. 🫶🏻 har även använt instant brow lift wax från browgame cosmetics 💖 Denna produkten får ett högt betyg av mig. Brynen håller sig utan problem på plats hela dagen, produkten lämnar ingen hinna efter sig vilket många andra produkter för ögonbrynen gör! Och jag älskar att det kommer med en liten kam och en liten borste i locket. Så praktiskt och bra!

Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Gosh Copenhagen
Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Fortsätt utforska gemenskapen!