/ Jag blev väldigt glad över att få testa dessa tre produkter
Emma
Beauty Pro
31/05/26-11:12
Jag blev väldigt glad över att få testa dessa tre produkter från märket Matas Striber som är en ny solserie, så det gjorde det ännu mer spännande att få testa. Först provade jag deras Sun Spray SPF 30 som jag verkligen gillade. Den är enkel att applicera, har en lätt formula och känns inte kladdig på huden. Den sjunker in snabbt och det går smidigt.🤩 Sun Face Fluid SPF 30 är en riktigt bra ansiktskräm. När jag läste mer om produkterna såg jag att de innehåller flera bra ingredienser och dessutom är parfymfria. För mig ger det ett intryck av att deras produkter är framtagna för att både vårda och skydda huden så pluspoäng för det. ⭐️ Min absoluta favorit av de tre är Sun Stick SPF 50. Jag har aldrig tidigare testat ett solskydd i stickformat, men jag blev verkligen positivt överraskad. Jag tänkte direkt på att den är smidig att ha med sig i väskan och perfekt för att enkelt bättra på solskyddet under dagen.👍🏻 Sticket känns varken kladdigt eller tungt, utan är lätt att applicera och väldigt praktiskt. Jag tycker verkligen att det är en smart produkt.✨ Jag kan varmt rekommendera alla tre till dig som letar efter bra och smidiga solskydd inför sommaren. ☀️
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Matas Striber
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Fortsätt utforska gemenskapen!