/ Jag har fått testa Too faced mascara ”ribbon wrapped lash
Isabella
Beauty Pro
11/09/26-08:20(redigerad den 12/09/26-06:57)
Jag har fått testa Too faced mascara ”ribbon wrapped lash extreme lenghtening mascara” och här kommer min recension på den 🥰 Den här mascaran blev en favorit direkt! Den separerar fransarna jättefint och ger framför allt riktigt bra längd utan att klumpa. Borsten är också superbra och gör det lätt att komma åt alla fransar. Det jag blev mest positivt överraskad av är formulan – jag brukar annars hata nya mascaror eftersom de ofta är alldeles för blöta i början för min smak och lätt blir kladdiga, men den här var perfekt redan från första användningen! 🙌🏼 Den håller hela dagen utan att smula under ögonen. Jag har haft den från ca 05 på morgonen till sen kväll och fransarna ser fortfarande lika fina ut när jag tvättar bort de på kvällen. Trots att den sitter bra är den också lätt att tvätta bort med min vanliga sminkborttagning. Den ska vara svettresistent, vilket jag inte har testat under några extrema förhållanden, men den har definitivt klarat en hel dags användning utan problem. Det enda lilla minuset är att förpackningen känns något billig och plastig i handen. Men det är egentligen bara en känsla och påverkar inte produkten eller resultatet. Priset som ligger på 349kr är lite mer än vad jag själv brukar lägga på mascaror då det finns väldigt bra mascaror på marknaden för betydligt billigare summor, men tycker ändå att denna mascara var så pass bra att jag skulle vara beredd att lägga 349 kr på att få äga den igen! Sammanfattningsvis vill jag ändå ge mascaran 4,5/5 då allt är toppen men drar av 0,5 pga lite högre pris samt lite plastig förpackning, men själva produkten o formulan är jag supernöjd med 😍 tusen tack kicks för jag fick testa!!!
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Too Faced
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Fortsätt utforska gemenskapen!