/ Beauty Tester reviewđŸ„° Fick chansen att testa Filorga -
Rawan
Beauty Pro
10/12/25-16:47

Beauty Tester reviewđŸ„°

Fick chansen att testa Filorga - NCEF-Revitalize Serum och kan sĂ€ga att jag Ă€r rĂ€tt sĂ„ nöjd. Jag har kombinerad hud med en T-zone och Ă€r ganska kĂ€nslig samt att jag har lite ohĂ€mn hud, men den funkade bra för mig. Jag har anvĂ€nt serumet tvĂ„ gĂ„nger dagligen, morgon och kvĂ€ll efter rengörning. Har testat den bĂ„de sjĂ€lv och i samband med Ă„terfuktande krĂ€m för att kunna ge bĂ€sta recension och se om den funkar bra sjĂ€lv som den gör med andra produkterâ˜ș Har anvĂ€nt den i samband med Embryolisse - Lait-CrĂšme ConcentrĂ© och tycker att de var en perfekt kombination. Tycker att konsistensen var vĂ€ldigt lĂ€tt pĂ„ huden, den var rinnig och inte klibbig alls. Tyckte Ă€ven om doften fĂ€r den doftade inte som lĂ€kemedel, men Ă€ndĂ„ inte vĂ€ldigt parfymerad sĂ„ att den stör en nĂ€r den applicerasđŸ„° Den rinniga konsistensen gör sĂ„ att det kĂ€nns som ingenting pĂ„ huden utan bara Ă„terfuktning utan nĂ„gon "vikt" if it makes sense. Direkt efter sĂ„ ser man en glow och jag tror att den skulle funka bra under tyngre smink alltsĂ„ med full tĂ€ckande foundation. Efter en veckas anvĂ€ndning sĂ„ kĂ€nns det som att huden har blivit jĂ€mnare och det Ă€lskar jagđŸ„°â™„ïž Jag Ă€lskar Ă€ven behĂ„llaren för att den kĂ€nns vĂ€ldigt lyxig, men detta gör att den Ă€r mindre resevĂ€nlig för att den Ă€r gjord av glasđŸ„Č Det sĂ€gs Ă€ven att den har en anti aging effekt, men kan inte sĂ€ga att den funkade för mig, ja den gjode sĂ„ att huden kĂ€ndes mer fast och elastisk efter appliceringen, vilket gav intrycket av att serumet hade en uppstramande kĂ€nsla i hudenâ˜ș Detta var en mĂ€rkbar effekt enligt mig och jag tror att detta skulle hjĂ€lpa med rynkor, men jag har inga rynkor sĂ„ kan inte bedöma denna effekt direktđŸ„° NĂ„got som Ă€r lite mindre bra Ă€r att den Ă€r pricey, Ă€r tacksam att jag fick gratis test av Kicks men 1200kr Ă€r pricey jĂ€mfört med andra mĂ€rken som kan ge samma effekt. Jag skulle ge produkten 4/5⭐ bara för att den Ă€r dyr jĂ€mfört med andra liknande produkter, sĂ„ overallkan sĂ€ga att jag Ă€lskade denđŸ„°

NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Filorga
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!