/ Jag har fått äran att testa SPF50+ Everyday Face Lotion (75
Beauty Tester
Mimi
Beauty Star
25/05/25-12:58(redigerad den 25/05/25-12:58)
Jag har fått äran att testa SPF50+ Everyday Face Lotion (75 ml), och den har verkligen överraskat mig på ett positivt sätt. Det första jag la märke till var hur otroligt tunn och lätt den är i konsistensen. Den smälter in i huden nästan direkt, utan att lämna någon kladdig yta vilket är perfekt för oss som vill kunna applicera smink ovanpå utan problem. Jag har testat den under både foundation och concealer, och den funkar riktigt bra som bas. Inget som rullar sig eller gör sminket fläckigt, vilket annars kan hända med vissa solskydd. Jag har ganska känslig hud, så jag var lite osäker om den skulle funka för mig i början, men min hud har reagerat väldigt bra på den här krämen. Ingen rodnad, ingen irritation, bara mjuk och skyddande för huden. Den lever verkligen upp till vad den utger sig för att vara: en solskyddskräm som passar även känslig hud. Finishen är naturligt glowig, huden ser fräsch ut, utan att kännas fet. Att den är parfymfri är ett stort plus för mig vilket är perfekt för min känsliga hud! Jag kommer definitivt fortsätta använda den under sommaren särskilt för att se hur den klarar värme, sol och kanske till och med stranddagar!
SPF50+ Everyday Face Lotion 75 ml
Bondi Sands
SPF50+ Everyday Face Lotion 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!