/ Jag fick hem Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara från
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
06/09/26-22:33(redigerad den 06/09/26-22:48)
Jag fick hem Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara från @KICKS och måste faktiskt säga att jag blev positivt överraskad. Jag använder egentligen inte mascara särskilt ofta. Det är en sådan produkt som jag lätt kan hoppa över i min sminkrutin, så jag var lite nyfiken på om den här verkligen skulle göra någon skillnad för mig. Efter att ha testat den några gånger tycker jag faktiskt att fransarna blir riktigt fina. Det jag gillar mest är att de ser mer böjda, lyfta och separerade ut utan att kännas tunga. Jag fick en fin och piggare blick, men fortfarande ett ganska naturligt resultat. Jag tycker också att det är skönt att den inte gav mig den där klumpiga känslan. Fransarna såg mer definierade ut och jag behövde inte bygga på massor av lager för att få en effekt. För mig är det ett stort plus, eftersom jag hellre vill ha fina och separerade fransar än väldigt dramatiska fransar. Borsten gjorde det dessutom ganska enkelt att komma åt fransarna och applicera mascaran jämnt. Jag gillar verkligen när en mascara gör jobbet utan att jag behöver stå länge framför spegeln. Det som förvånade mig mest är nog att jag, som vanligtvis inte är så mycket för mascara, faktiskt tyckte om resultatet så pass mycket. Det känns som en mascara jag skulle kunna ta fram de dagar jag vill se lite extra pigg och fixad ut, utan att behöva göra en hel ögonmakeup så min första känsla är verkligen: den här var bättre än jag hade förväntat mig! Tack @kicks för att jag fick chansen att testa Lancôme Lash Idôle Curl Goddess. Det är alltid extra roligt att upptäcka en produkt som man kanske inte själv hade valt från början och sedan faktiskt bli positivt överraskad.
Fortsätt utforska gemenskapen!