/ KÉRASTASE Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil ⭐️
Emmie
Beauty Pro
25/10/25-16:53(redigerad den 25/10/25-17:01)
KÉRASTASE Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil ⭐️ Alltså oj vilken trevlig produkt! Det finns bra håroljor och så finns det BRA håroljor, den här är helt klart den bästa jag någonsin har testat! 😍 Priset är ganska högt ja men enligt mig är den lätt värd priset. Tog två pumpar första gången vilket var för mycket, tar nu bara en pump som räcker gott och väl och då har jag ändå rätt långt hår så flaskan kommer räcka lääänge. Håret blir så glansigt, mjukt och fint. Den motverkar även frissighet och skyddar mot värme upp till 230 grader vilket är ett stort plus! Oljan ska även hjälpa till att stärka håret och motverka att det bryts av så det ska bli spännande att se längre fram om jag märker någon skillnad här. Det som sticker ut mest enligt mig med den här håroljan är hållbarheten, man behöver inte fylla på med hårolja varje morgon som jag har fått göra med andra håroljor utan håret ser lika fint ut dagen efter också. Doften är underbar, en lyxig varm doft som jag tycker påminner lite om million gold for her parfymen. Doften sitter också kvar länge i håret vilket jag älskar. Det här är som sagt helt klart den bästa håroljan jag någonsin har testat och har blivit min nya favorit, så kul! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Stort tack till Kicks för att jag har fått testa den här ❤️
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
KÉRASTASE
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!