đ«¶Hej alla fina! Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa Medik8 C-Tetra Lipid Vitamin C Radiance Serum! (Tack fina ni pĂ„ kicks)đ«¶
(Lite sen recension men har mÄtt extremt dÄligt i veckan och knappt kommit ur sÀngen)
đ«¶Nu till recensionen:
âšSerumet Ă€r vĂ€ldigt rinnigt, nĂ€stan som en olja eller vatten, alltsĂ„ inte som vissa andra serum. âš
đđSjĂ€lva doften Ă€r av citrus, jag skulle sĂ€ga att det specifikt luktar apelsin. Dock Ă€r detta inget du kĂ€nner av lĂ€nge om du skulle ha svĂ„rt för denna doft. (Serumet sjunker in i huden riktigt snabbt, sĂ„ det Ă€r ingen direkt lĂ„ngvarig doft)đđ
đ«¶Redan efter första anvĂ€ndningen kĂ€nde jag bara WOWđ, assĂ„ min hud har verkligen aldrig kĂ€nts sĂ„ mjuk och len. đ«¶
đżJag har nu anvĂ€nt den i nĂ„gra dagar och Ă€r helt mĂ„llös, hade verkligen inte trott att jag skulle Ă€lska detta serum sĂ„ mycket som jag gör! Den sjunker snabbt in i huden sĂ„ du dĂ€refter kan applicera din moisturizer utan att allt blandas och bara blir kladdigt och konstigt. đż
đžSerumet ger en fint lyster pĂ„ huden och gör den sĂ„ himla mjuk! Jag kan liksom nĂ€stan inte sluta kĂ€nna pĂ„ mitt ansikte đ
Det har aldrig varit mjukare, man blir liksom mjuk och len som en bĂ€bis. đž
đżGenerellt skulle jag verkligen rekommendera detta, det Ă€r definitivt vĂ€rt det den kostar, men som en fattig tjej sĂ„ kan jag hĂ„lla med om att det kostar en del. Det Ă€r dock vĂ€rt pengarna, men om man inte vill spendera summan pĂ„ detta förstĂ„r jag! Jag sjĂ€lv skulle inte ha rĂ„d att spendera det pĂ„ ett serum för stunden, men alla som har de pengarna och vill satsa pĂ„ ett bra serum, detta Ă€r för er! Jag rekommenderar det verkligen! đż
âš5/5âš
Om ni har nĂ„gra frĂ„gor kommentera gĂ€rna sĂ„ försöker jag svara sĂ„ gott jag kanđ«¶
Medik8
C-Tetra Serum 30 ml