/ đŸ«¶Hej alla fina! Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa
Wilma
Beauty Pro
15/05/26-12:53
đŸ«¶Hej alla fina! Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa Medik8 C-Tetra Lipid Vitamin C Radiance Serum! (Tack fina ni pĂ„ kicks)đŸ«¶ (Lite sen recension men har mĂ„tt extremt dĂ„ligt i veckan och knappt kommit ur sĂ€ngen) đŸ«¶Nu till recensionen: ✹Serumet Ă€r vĂ€ldigt rinnigt, nĂ€stan som en olja eller vatten, alltsĂ„ inte som vissa andra serum. ✹ 🍋🍊SjĂ€lva doften Ă€r av citrus, jag skulle sĂ€ga att det specifikt luktar apelsin. Dock Ă€r detta inget du kĂ€nner av lĂ€nge om du skulle ha svĂ„rt för denna doft. (Serumet sjunker in i huden riktigt snabbt, sĂ„ det Ă€r ingen direkt lĂ„ngvarig doft)🍊🍋 đŸ«¶Redan efter första anvĂ€ndningen kĂ€nde jag bara WOW😍, assĂ„ min hud har verkligen aldrig kĂ€nts sĂ„ mjuk och len. đŸ«¶ 🌿Jag har nu anvĂ€nt den i nĂ„gra dagar och Ă€r helt mĂ„llös, hade verkligen inte trott att jag skulle Ă€lska detta serum sĂ„ mycket som jag gör! Den sjunker snabbt in i huden sĂ„ du dĂ€refter kan applicera din moisturizer utan att allt blandas och bara blir kladdigt och konstigt. đŸŒż 🌾Serumet ger en fint lyster pĂ„ huden och gör den sĂ„ himla mjuk! Jag kan liksom nĂ€stan inte sluta kĂ€nna pĂ„ mitt ansikte 😅 Det har aldrig varit mjukare, man blir liksom mjuk och len som en bĂ€bis. 🌾 🌿Generellt skulle jag verkligen rekommendera detta, det Ă€r definitivt vĂ€rt det den kostar, men som en fattig tjej sĂ„ kan jag hĂ„lla med om att det kostar en del. Det Ă€r dock vĂ€rt pengarna, men om man inte vill spendera summan pĂ„ detta förstĂ„r jag! Jag sjĂ€lv skulle inte ha rĂ„d att spendera det pĂ„ ett serum för stunden, men alla som har de pengarna och vill satsa pĂ„ ett bra serum, detta Ă€r för er! Jag rekommenderar det verkligen! 🌿 ✹5/5✹ Om ni har nĂ„gra frĂ„gor kommentera gĂ€rna sĂ„ försöker jag svara sĂ„ gott jag kanđŸ«¶
C-Tetra Serum 30 ml
Medik8
C-Tetra Serum 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!