/ Jag är tacksam för möjligheten att få testa den här
Beauty Tester
Liliia
Beauty Star
23/05/25-20:35
Jag är tacksam för möjligheten att få testa den här produkten. Det var precis vad jag behövde inför sommarsäsongen, eftersom jag använder brun utan sol varje sommar. Det här var ett perfekt tillfälle att prova något nytt. Resultatet imponerade verkligen på mig. Jag har mycket ljus och känslig hud, men färgen blev jämn och naturlig. Produkten var enkel att applicera och absorberades snabbt utan att kännas klibbig, vilket ofta kan vara ett problem med brun utan sol. Doften av kokos är behaglig och inte för kemisk – den irriterade mig inte alls. Jag märkte inga fläckar på kläder eller sängkläder, vilket är ett stort plus. Däremot tvättades en del av färgen bort efter dusch, men en del av resultatet höll sig kvar. Det tycker jag faktiskt om, eftersom jag föredrar att kunna förnya färgen vid behov istället för att ha något som sitter i för länge. Jag fick ingen irritation eller obehag alls, vilket är viktigt för mig eftersom min hud är känslig. Sammanfattningsvis: jag kommer definitivt att köpa den här produkten igen. Jag gillar den och ser ingen anledning att inte fortsätta använda den.
Fortsätt utforska gemenskapen!