/ Jag har testat Charlotte Tilbury Glowgasm Beauty Light Wand
Anna
Beauty Pro
23/09/25-00:40(redigerad den 23/09/25-01:03)
Jag har testat Charlotte Tilbury Glowgasm Beauty Light Wand och det är jag glad att fått turen att göra! Det är en highlighter enligt endel och en glowig blush enligt andra. För mig är det en glowig blush! Den kommer i en lyxig tub med skumgummi- dutt att applicera med och som har en smart låsfunktion. Man vrider pä tubens hals mellan On och Off markeringarna som står tryckta i plasten för att öppna och stänga. Mycket praktiskt faktiskt att det inte åker ut något ur tuben i onödan, hoppas andra märken tar efter! Tycker också att dutten går väldigt bra att applicera med om man inte trycker för hårt som jag råkade göra vid första användning ( jag har starka nypor) och alldeles för mycket trycktes ut på mina då osminkade kinder. Men då upptäckte jag att Pinkgasm är en underbar rosa färg och med mycket av den på min bleka hud såg det ut som att jag hade fått mycket motion ute i friskluft och gått minst en mil i skogen eller joggat. Det är en strålande fin färg! Med lite mindre och istället lagom mycket av den här glowiga rosa blushen blir det ett jättesnyggt resultat 💖 Min hud är torr och jag använder alltid nästan uteslutande kräm- och flytande produkter och jag vill alltid ha lyster/ glow, så jag är jätteglad att fått turen att testa den här fina och passande produkten! Den fungerar bra på mig både ovanpå lätt brun utan sol och på min vanligt bleka färg, bluschens färg är som sagt otrolig och lystern är fantastisk! Den är parfymfri vilket är jättebra också eftersom min hud kan vara lite lättkränkt ibland och då är parfymfria produkter det säkraste kortet för mig att använda. Det här är en mycket omtyckt produkt av Charlotte Tilbury och det förstår jag verkligen! Är riktigt nyfiken på att prova mer från märket. Mitt betyg blir definitivt 5/5 💘 Det går inte att tagga rätt färg som är Pinkgasm 💕
Glowgasm Beauty Light Wand Goldgasm
Charlotte Tilbury
Glowgasm Beauty Light Wand Goldgasm
Fortsätt utforska gemenskapen!