/ Dolce & Gabbana Ever Icon eye palette 03 Chrome Star 🌟
Blerina
Beauty Pro
21/10/25-11:51(redigerad den 21/10/25-11:53)
Dolce & Gabbana Ever Icon eye palette 03 Chrome Star 🌟 ✹ NĂ€r jag vĂ€l sĂ„g att det var paletten jag skulle fĂ„ prova pĂ„ sĂ„ blev jag i princip som ett litet barn i en godisaffĂ€r!! ✹😍 Vilken lyx att fĂ„ kunna prova pĂ„ nĂ„got sĂ„ stilrent i bĂ„de förpackning och sĂ„ typiskt Dolce & Gabbana ”look”😍🌟 ‱ Förpackningen Ă€r ingen diskussion om hur snygg och lyxig den ser ut och Ă€r för den delen, jag upplever att den inte kĂ€nns ”plastig” som vissa ögonskuggs paletter kan göra, denna har en tyngd i sig. Den Ă€r kompakt lĂ€tt att ha med sig och ett plus Ă€r ju verkligen spegeln đŸ‘ŒđŸ» ‱ FĂ€rgmĂ€ssigt i första hand hade jag personligen valt bruna/nude fĂ€rger men efter att fĂ„tt prova pĂ„ 03 Chrome Star sĂ„ Ă€r jag sÄÄÄ nöjd dĂ„ jag varit inne pĂ„ Make up by Marios neutrala kallare ögonskuggs palett för att vissa bruna blir för orange pĂ„ mig typ(?) sĂ„ denna var verkligen pricken över I: etđŸ‘ŒđŸ» Tonerna Ă€r sĂ„ lĂ€tta att jobba med dem Ă€r lĂ€tta att blanda ut och jobba ihop med andra fĂ€rgerna för en mer intensiv look. Jag har Ă€ven anvĂ€nt lite utan skuggorna till ögonbrynen och fĂ„tt en neutral fĂ€rg pĂ„ brynen utan att dem blir för varma. Glitter skuggorna Ă€r magiiiiiska!! Skuggan i mitten utav paletten Ă€r verkligen sĂ„ himla lik Diamond bomb ifrĂ„n Fenty beauty och endast den pĂ„ hela ögonlocket med en eyeliner massor med mascara Ă€r sĂ„ snyggtđŸ‘ŒđŸ» ‱ Jag har provat skuggorna med och utan primer jag upplevde att med ögonskuggs primer fĂ„r jag mer fĂ€rg och lĂ€ngre hĂ„llbarhet pĂ„ skuggorna. Allt som allt sĂ„ Ă€r jag otroligt ooootroligt glad att fĂ„tt testa denna skönheten i sig och att skapa flera looks med denna dĂ„ den passar bĂ„de vardags och till fest✹ Hade jag köpt denna igen ? JA det hade jag, prismĂ€ssigt ? Dyrt men med olika erbjudande sĂ„ kanske jag skulle göra ett till kap pĂ„ en annan fĂ€rg😍🌟 Denna fĂ„r 5/5 🌟 utav mig dĂ„ jag varit inne pĂ„ neutrala kalla fĂ€rger och att den passade min hudton och allt i ett utan att jag sĂ„g för daskig ut đŸ‘đŸ» Tack @Kicks för denna ögonskuggan, ni levererar som vanligt !! đŸ©·đŸ©· (Min mobil Ă€r överbelastad och mina bilder vĂ€grar att laddas upp, men det kommer!)
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
Dolce & Gabbana
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
FortsÀtt utforska gemenskapen!