/ Jag fick skickat Bondi Sands SPF50+ Everyday Face Mist att
Beauty Tester
Adde
Beauty Star
14/06/25-10:28
Jag fick skickat Bondi Sands SPF50+ Everyday Face Mist att testa. Jag hade ganska höga förväntningar då Australien är väldigt känt för sitt solskydd. Jag har ganska oljig hy med en del acne och för mig är solskydd extra viktigt speciellt i samband med acneprodukter. När jag läste att m produkten stod det att den inte tappar igen porer och är parfymfri vilket är väldigt bra för känslig hy. Vid första applikation tyckte jag att det var väldigt lätt att använda och sprayen var jämn och bra. Det lämnade ingen white cast och är väldigt lätt att använda över smink tex när man ska åter applicera. Däremot kände jag en väldigt stark doft som liknande medicin och jag upplevde den som väldigt mycket. Den ger också en väldigt glansig finish och för mig med oljig hy kändes det och såg lite ut som att jag hade sprayat olja på ansiktet. Personligen skulle jag inte använda denna produkt på ansiktet igen då lukten var väldigt stark för mig och det kändes väldigt oljigt vilket inte är det man vill att ansiktet ska kännas som en varm sommardag. Gillar man en glansig finish eller har torr hy kan detta vara ett bättre val. För ansikte finns det annat som jag skulle välja före detta. Skulle ge den ungefär 2/5 poäng.
SPF50+ Everyday Face Mist 60 g
Bondi Sands
SPF50+ Everyday Face Mist 60 g
Fortsätt utforska gemenskapen!