/ Jag fick äran att testa Hyal Reyouth Moist Sun spf 50 från
Wilma
Beauty Star
09/06/26-21:14
Jag fick äran att testa Hyal Reyouth Moist Sun spf 50 från Dr. Ceuracle. Jag har själv använt den här solkrämen under en längre tid utan att vara testperson och jag älskar den verkligen. Den känns lätt på huden, sjunker snabbt in och lämnar ingen kladdig känsla. För att göra recensionen så rättvis som möjligt tog jag hjälp av min mamma. 😅 Lite om hennes hud: Hon har en kombinerad hudtyp med synliga linjer och hud som är gammal och torr. Första användningen: Min mamma upplevde att solkrämen var väldigt lätt i konsistensen och att den sjönk in snabbt utan att lämna någon vit hinna eller kladdig känsla. Den var enkel att applicera och fördela över huden. Hon gillade även doften, som kändes fräsch och inte alls påminde om en klassisk solkräm. Däremot upplevde hon att doften var ganska stark, vilket gav henne huvudvärk. Detta är värt att nämna eftersom hon normalt sett inte är känslig för dofter. Efter två veckor: När testtuben var slut köpte vi faktiskt en ny, vilket säger en hel del om vad hon tyckte om produkten. Efter två veckors användning upplevde hon att huden kändes mer återfuktad och såg piggare ut. Hon hade inte så mycket mer att tillägga än att huden kändes mjuk. Efter 1 månad: Nu tycker hon att huden ser mer levande ut och känns återfuktad. Det är svårt att avgöra exakt hur bra solskyddet har fungerat, men hon har inte bränt sig i ansiktet trots att hon lyckats bränna axlarna vid samma tillfällen. 🥸 Sammanfattning Vi ger Hyal Reyouth Moist Sun 4 av 5 stjärnor. Det här är en av de bättre solkrämerna vi har testat. Den hade fått full pott om det inte vore för den ganska starka doften. Det vi uppskattar mest är att den inte bara skyddar huden mot solen utan även ger mycket återfuktning och får huden att kännas friskare och mer välmående.
Pro Balance Comfort Sun Stick SPF50+ PA++++
Dr. Ceuracle
Pro Balance Comfort Sun Stick SPF50+ PA++++
Fortsätt utforska gemenskapen!