/ Här kommer min recension av Clarins DoublecSerum Foundation
Anna
Beauty Pro
24/08/26-18:19(redigerad den 24/08/26-18:24)
Här kommer min recension av Clarins DoublecSerum Foundation i färg L2C🌸 Jag har torr hud och är 50 år, ålder är ingen hudtyp, det vet vi. Men huden blir ännu torrare, så det får jag ta hänsyn till när jag väljer bas- produkter idag. Visst återfuktar jag innan, det lovar jag att jag gör varje dag i överkant. Hade läst Virres inlägg om den här produkten och hade planer på att köpa den här, fastän jag inte hade hunnit testa i butik, jag hade alltså redan förhoppningar om att det var en fullträff och det blev det! Fick en färg som passar min naturliga hudton , en kall färg som är åt det neutrala hållet som blev riktigt bra! Behållaren är en liten pumpflaska med en fördelningsvägg mitt i flaskan, på den ena sidan är det ett serum och på den andra foundation. Den pumpas ut genom en öppning på den lilla flaskan och blandas väldigt lätt. Förpackningen känns lyxig och fin. När jag läser produktbeskrivningen så lovas det ungdomlig lyster och duttning för täckande effekt och att dra den uppåt i ansiktet för en lyftande effekt. Jag tycker att den Double Seum Foundation ger min hud en jättefin finish och förstår att den bär namnet foundation för den är lite mer täckande än jag uppfattar liknande produkter gör. Trots att den täcker mer så blir väldigt fin på min hud. Det vanligaste för mig annars är att jag får använda Consealer och bygga upp ännu mer för ett mer täckande resultat med andra liknande produkter. Så det här verkligen en produkt jag rekommenderar till alla i åldern 40+ . Jag kommer fortsätta använda den framöver och köpa den många gånger. Det är en ny favorit som kommer att finnas hemma hos mig! Det enda som är negativt är att den är parfymerad, så onödigt! Den fungerar jättebra ändå men är lite onödigt då troligen det finns några som inte kommer tåla den här otroliga bas- produkten. Den är ju så himla bra att den borde få kunna användas av precis alla 40+ som har torr hud. Men det enastående resultatet måste jag självfallet ge 5/5🥰 Har den med i en dagens-makeup från i Onsdags om någon är nyfiken och vill se den på.
Double Serum Foundation L1C
Clarins
Double Serum Foundation L1C
Fortsätt utforska gemenskapen!