/ Jag har fått äran att testa NILENS JORD HYDRA GLOW, Vitamin
Mariam
Beauty Pro
11/06/26-11:39(redigerad den 11/06/26-11:41)
Jag har fått äran att testa NILENS JORD HYDRA GLOW, Vitamin C, Radiance Boosting Gel Cream 🍋. Förpackningen känns stilren, praktisk, snygg och enkel. Krämen har en lätt konsistens som absorberas snabbt utan att kännas kladdigt på huden. Efter bara några dagars användning upplever jag att huden känns mer återfuktad och får ett fint lyster. Och att hunden har blivit ljusare. 😀 Den har Niacinamide och att den återfuktar samtidigt, jag som har en oilig T-zone så detta är en full pott för mig 😀 Min morgon rutin har blivit lättare och enklare med denna krämen. Rengöring + toner+ Nilens Jord HYDRA GLOW, Vitamin C, Radiance Boosting Gel Cream 🍋 + spf 50, and that’s it. 😀⭐️ Vitamin C är en uppskattad ingrediens för att ge huden mer glow och en jämnare hudton, och niacinamide är för att stärka hudbarriären, den balanserar talgproduktionen, minskar porernas synlighet, jag tycker att produkten lever upp till sitt syfte. Ett plus för mig är att, den är parfym fritt. Jag som har känsliga ögon och hy kunde lätt använda den utan att mina ögon blev irriterad. Denna Lätt formula ger, lyster och smidig behaglig känsla på huden. Men resultatet kommer sakta med tiden. Den får Betyg: 5/5 ⭐️
Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream 50 ml
Nilens Jord
Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!