/ Tack @136092963 att jag fick äran att testa denna underbara
Linda-Marie
Beauty Pro
25/10/25-18:48
Tack @KICKS att jag fick äran att testa denna underbara palette ifrån Dolce&Gabbana Jag fick hem Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows I färgen 01. Amber Venus ✨ första intrycket var hur kan en palette vara så här VACKER! precis som ett smycke. 🩷 Sen till färgerna dom är i en vacker brun färg palette med 3 st skimmer och 3 st matta skuggor. När jag swatchade dom märkte jag direkt hur pigmenterade dom var. Och skimmret i mitten är magiskt! Jag älskar ju glitter 😉. 💄Har fotat två stycken olika looks som jag gjort med paletten. Paletten är uppdelad i en dags look och en kvälls look ordningen står på baksidan. Så jag testade att använda dom så och gjorde en med dags looks skuggorna och en med kvälls looks skuggorna. 🎀 Tycker dom matta skuggorna va något torra vid applicering, men blendade bra. Dom skimmriga är magiska lite satin finnish och gled bara på vid applicering. Och skimmret ja ingen överraskning där jag ÄLSKADE det. Så sammanfattningsvis ger jag denna palette 5 utav 5 ⭐ naktdelen är priset som är väldigt högt, fast åh andra sidan är det ett lyx märke. Är som sagt väldigt glad över att ha denna vackra palette i min samling ✨och jag kommer att använda den mycket!
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
Dolce & Gabbana
Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows 03 Chrome Star
Fortsätt utforska gemenskapen!