Tack Kicks för möjligheten att få prova denna 💕 verkligen en produkt som passar mig eftersom jag är en flitig användare av motsvarade produkt hos Got2b - glued wax stick. Jag har massor av småhår främst i benan och därför vill jag ha en produkt som motverkar detta 🤗 min recension kommer att utgå från en jämförelse med produkten från Got2b. 💕 det första jag lägger märke till är storleken på produkten där Got2b är 50 g och Björn Axén är på 25 g, hälften så liten alltså men priset är 89 kr för Got2b och 250 kr för Björn Axén. Produkten från Björn Axén ska ha en uppfriskande grön doft – med noter av gurka, fresia och amber. Man känner doften men den doftar bara svagt ~ vilket jag ändå tänker är positivt för jag vill kanske inte att en sån här produkt ska dofta jättemycket. Motsvarande produkt från Got2b luktar inget (vad jag märkt 🤭).
Stiftet från Björn Axén är mindre i omfånget vilket kan vara bra om man vill komma åt på svåra ställen men eftersom jag använder den till benan så spelar det ingen större roll för mig.
🫶🏻
Got2b har en bättre stadga än Björn Axén och därför är även hållbarheten bättre på Got2b. För envisa hårstrån så är nog got2b bättre 💕
Ingen av dessa efterlämnar någon jobbig känsla som gör att man känner att man måste tvätta håret direkt efteråt 🫶🏻
Med detta sagt så tycker jag att båda produkterna levererar 💕 Skillnaden är då att Björn Axén är hälften så liten som motsvarande produkt från Got2b men samtidigt mer än dubbelt så dyr… Är prisskillnaden motiverad? Nej inte enligt mig. Jag ger denna ⭐️⭐️⭐️ och det är för att produkten gör det som den utlovar - men du kan få en betydligt billigare likvärdig produkt om du istället köper Got2b 🫶🏻
Björn Axén
Sleek Stick 25 g