/ đŸ€©đŸ’›RecensionđŸ’›đŸ€© Tack fina ✹KICKS Beauty Talks✹ för
Linn
Beauty Pro
18/08/26-11:45
đŸ€©đŸ’›RecensionđŸ’›đŸ€© Tack fina ✹KICKS Beauty Talks✹ för möjligheten! 💛 Produkt: Clarins Double Serum Foundation FĂ€rg: L2C 💛 Första intrycket: HĂ€rlig förpackning. Första pumpet var mest serum men efter ytterligare ett pump blev det perfekt. Gillar att man kan stĂ€lla in hur mycket tĂ€ckning man vill ha. Den Ă€r hudvĂ„rd + smink i samma produkt. 💛 Min hy i grunden: Jag har rĂ€tt torr hy och ibland nĂ„got kĂ€nslig. 💛 Hur den Ă€r att applicera: Den Ă€r lĂ€tt att applicera och lĂ€gger sig pĂ„ huden jĂ€mnt och bra. AnvĂ€nde min favoritborste frĂ„n Hickap (401 Ergonomic Base) och den passade bra till. 💛 Hur hĂ„ller den under dagen: Den hĂ„ller förvĂ„nansvĂ€rt bra under dagen! Första dagen kollade jag ordentligt pĂ„ kvĂ€llen (ca 10h efter jag applicerade den) och den hade inte creasat nĂ„gonstans och glowet var kvar utan att bli oljigt. Man kunde se att den inte var helt nyapplicerad men det sĂ„g fortfarande vĂ€ldigt bra ut. 💛 Vad tycker jag efter fyra dagar: Jag har anvĂ€nt den dagligen i fyra dagar och tycker nu att jag kan ge ett rĂ€ttvist utlĂ„tande. Den Ă€r dryg, det behövs vĂ€ldigt lite (ett pump) till hela ansiktet. Den tĂ„l svett och vĂ€rme mycket bra. Jag Ă€r jĂ€ttenöjd med min testprodukt! 💛 Betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Double Serum Foundation L1C
Clarins
Double Serum Foundation L1C
FortsÀtt utforska gemenskapen!