/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
Nikki
Beauty Pro
03/09/26-12:00
Budgetfavorit 💸 Watermelon Dew Toner Mist 🍉 från SMUUTI Skin. Uppfräschande, återfuktande och ger glow. Innehåller bl a vattenmelon-extrakt och hyaluronsyra. Parfymfri. Cruelty-free och vegansk. 🐰🩷💚
Budgetfavorit 💸  Watermelon Dew Toner Mist 🍉 från SMUUTI
Watermelon Dew Toner Mist 100 ml
Tag
Ansiktsvård
Nikki
Beauty Pro
03/09/26-11:47
Top on my wish list 📝🤩 ... och högst troligt min nästa facemist! 💦 Cosmic Rain Hydrating Mist från BUBBLE. 🌌 TIPS! Kika på ingredienserna om ni har torr hud! Det är i alla fall precis vad min vanligtvis extra torra hud kommer behöva i vinter! 💜💧❄️ Min första facemist var från BUDGIE (saknar varumärket), nästa också, sedan Florence by Mills, Caudalie, Smuuti, Glowid och Caia. Kan ha missat någon men tror inte det. Hade ett tag en setting spray från IT Cosmetics som också var väldigt vårdande och återfuktande och under den tiden behövde jag ingen ren facemist men annars har jag inte varit utan på flera år. Vilka använder och gillar ni (om ni använder facemist)? Vill också testa Emma S någon gång. Hört mycket bra om den. Någon som testat?
Top on my wish list 📝🤩  ... och högst troligt min nästa
Cosmic Rain Hydrating Mist 75 ml
Tag
Ansiktsvård
Nikki
Beauty Pro
02/09/26-11:29
Vissa val är svårare än andra... 😅 Men mer återfuktad hud än jag har nu har jag nog aldrig haft! 😃
Vissa val är svårare än andra... 😅  Men mer återfuktad hud
Body Badalada Lotion 400 ml
Body Badalada Skin Refresh Water Lotion 400 ml
Body Badalada '39 Lotion 400 ml
Tag
Kroppsvård
Danfeng
Beauty Pro
01/09/26-15:22
Är en lyxig ögonkräm verkligen värd pengarna? Jag har använt den här La Prairie Skin Caviar Luxe Eye Cream i över ett halvår nu, så nu känner jag verkligen att jag kan uttala mig. När det kommer till anti-age är den här utan tvekan en av de bästa ögonkrämerna jag har testat. Det är inte så att man får en wow-känsla direkt efter första användningen, utan mer att huden runt ögonen känns och ser finare ut ju längre man använder den. Torrhetslinjer syns mindre och området känns lite fastare och fylligare. Och den är verkligen dryg 😂 Jag har använt den i över ett halvår och har fortfarande ungefär en tredjedel kvar. Jag använder den som vanligt och snålar inte direkt, så en burk räcker verkligen länge. Den är dyr, absolut. Men om man verkligen vill satsa på anti-age runt ögonen tycker jag faktiskt att den är värd det. Särskilt när man börjar bry sig mer om fina linjer – då märker man verkligen skillnaden på en bra ögonkräm.
Är en lyxig ögonkräm verkligen värd pengarna? Jag har använt
Skin Caviar Luxe Eye Cream 20 ml
Tag
Ansiktsvård
Sotnosen
Beauty Pro
01/09/26-15:21
Beauty First Impressions 💖 Veckans sheet mask 🫶🏻 första gången jag provar en sheet mask från Pixie och denna kändes riktigt skön på huden 💕 arket är mjukt och följsamt, precis som man vill att en sheet mask ska vara 💕 den är full av serum, utan att vara rinnig ~ det uppskattas! ❣️ Arket sitter även bra på huden utan att glida omkring osv, vissa sheet masker har ju en tendens att bli lite för tunga och glida neråt på huden men denna gör inte det 💖 Min hud har verkligen tyckt om denna! Huden känns återfuktad och lugnad. En fullträff 👌
Beauty First Impressions 💖 Veckans sheet mask 🫶🏻 första
VOLUME Sheet Mask 3 pcs
Tag
Ansiktsvård
Anna
Beauty Pro
01/09/26-01:11(redigerad den 01/09/26-01:11)
Högst på min önskelista idag! 🩷 Jag har inte provat den, har någon använt den?
Högst på min önskelista idag! 🩷 Jag har inte provat den,
Age Reverse Eye Contour 15 g
Tag
Professionell hudvård
Nerma
Beauty Pro
29/08/26-18:33
Min favorit för mjuka och välvårdade fötter! Jag använder Scholl för att ta bort torr och hård hud och avslutar med Mixa Niacinamide Bright. Jag älskar den här krämen – den återfuktar huden riktigt bra och jag använder den inte bara på fötterna utan på hela kroppen. En riktig favorit i min kroppsvårdsrutin! 🦶✨❤️
Min favorit för mjuka och välvårdade fötter! Jag använder
Tag
Kroppsvård
Angelica
Beauty Pro
27/08/26-18:15(redigerad den 27/08/26-18:15)
Footcare heros 🦶🏼❤️ Denna fotfil har jag testat ett tag nu och gillar den verkligen, inköpt på Normal, det är fram och baksida på bilderna.
Footcare heros 🦶🏼❤️ Denna fotfil har jag testat ett tag nu
Tag
Kroppsvård