/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
Linn
Beauty Pro
14/08/26-13:53
Mitt senaste köp! (Ej på KICKS!)
Mitt senaste köp! (Ej på KICKS!)
Ultimate Day Cream 50 ml
Tag
Ansiktsvård
NAS
Beauty Pro
14/08/26-12:12(redigerad den 14/08/26-12:13)
Skincare routine 💧
Skincare routine 💧
Moisturising Lotion 236 ml
Cream To Foam Cleanser 236 ml
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Night Cream 50 ml
Cellular Performance Emulsion II Moist 100 ml
NCEF-Revitalize Serum 30 ml
Tag
Ansiktsvård
Anna
Beauty Pro
14/08/26-11:11(redigerad den 14/08/26-11:11)
Högst upp på min önskelista 💜 Är så sugen på att testa de plumpande patchesen som fått bra omdömen ✨💜 skulle vilja plumpa min lite trötta hud med den till frukost och innan trevligheter ☕Någon som testat redan?
Högst upp på min önskelista 💜 Är så sugen på att testa de
Longevity Multi-Zone Gels
Tag
Ansiktsvård
Anna
Beauty Pro
14/08/26-11:04
Mitt första intryck 💙 Ett solskydd till kroppen med Niveas underbara och klassiska doft, kryddig och blommig🌼 men en lättare kräm än den på hård flaska , praktiskt att fylla på med när jag är ute någonstans på mina armar och ben 💙🌼
Mitt första intryck 💙 Ett solskydd till kroppen med Niveas
Protect & Moisture Invisible Finish Lotion SPF50+ 150 ml
Tag
Solskydd
Angelica
Beauty Pro
13/08/26-22:30
Budgetfavorit 💸 Jag har haft denna bredvid sängen ett tag och jag tycker den är jättehärlig, skön på läpparna och doftar fint. Jag har inte torra läppar så vet inte riktigt hur effektiv den är men jag gillar den.
Budgetfavorit 💸 Jag har haft denna bredvid sängen ett tag
Tag
Kvällsrutin
Sotnosen
Beauty Pro
13/08/26-17:46
Beauty First Impressions 💖 Veckans sheet mask ❣️ Detta är en mask som ska tillföra omedelbar fukt, minska tecken på trötthet och jämna ut fina linjer och rynkor ~ precis vad jag behöver 🤭😋 men det första som slår mig är att den doftar ~ jag har aldrig använt en sheet mask som luktar så starkt som denna! Doften påminner om apelsin och bidrar nog till den uppfriskande känslan men jag blev lite förvånad att den doftade så pass mycket 🍊 Doften är god i alla fall 🫶🍊 Efteråt är huden tyvärr inte speciellt återfuktad och det rullar även lite på huden... Kul att testa men blir inget omköp 🫶
Beauty First Impressions 💖 Veckans sheet mask ❣️ Detta är
Q10 Anti-Wrinkle Energy Sheet Mask
Tag
Ansiktsvård
Malaze
Beauty Pro
13/08/26-16:38
Top on my wish list, Jag fick magic cream från Kicks som testprodukt och jag älskade den. Jag vill också prova serumet men det är för dyrt och jag vill inte spendera så mycket pengar, för tänk om det inte passar mig...
Top on my wish list, Jag fick magic cream från Kicks som
Charlotte's Magic Serum Crystal Elixir 100 ml
Tag
Ansiktsvård
Nathalie
Beauty Pro
13/08/26-15:57
Back to routines skin edition Jag ska inte ljuga, de senaste månaderna har varit riktigt jobbiga. Jag har pratat lite om det tidigare, men jag har verkligen kommit ur varenda rutin jag vanligtvis har. Min hudvårdsrutin har tagit en stor smäll i och med det. Jag gör den nästan varje morgon, jag är fortfarande väldigt noga på kvällen de dagar jag haft smink, men jag har inte orkat ta hand om min hud som jag brukar. Därför fokuserar jag på det jag själv tycker är viktigast, vilket för mig är fukt, exfoliering och att se till att hudbarriären håller sig så fin den kan just nu. Vegan Kombucha Tea Essence är ju en klassiker av en anledning och något jag är glad över att ha börjat med igen efter att ha testat annat en period. Jag har dock problem ibland med att resten av min hudvård vill rulla när jag använder den nu (brukade inte ha det problemet förut), så just nu används den mest dagar jag ändå bara är hemma eller på kvällen. Exfoliering har jag testat runt en del. Just nu är det den här från Paula's Choice som jag precis börjat använda. Hittills tar den inte favoritplatsen men det är för tidigt för att säga något definitivt! Och så Ceramidin från Dr Jart. En stor favorit hos mig på alla sätt och vis! Vill testa fler produkter ur den serien
Back to routines skin edition  Jag ska inte ljuga, de
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Trial Kit 2% BHA 6% Mandelic + 2% Lactic 60 ml
Ceramidin Skin Barrier Moisturizing Cream 50 ml
Tag
Ansiktsvård