/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Ingrid
Beauty Pro
24/03/26-18:10
Har alltid någon produkt från purito i badrumsskåpet, så pålitliga och prisvärda produkter! Både deras oat-gel och bamboo cream är härligt svalkande och lätta på huden, lägger gärna ett tjockt lager på kvällen som en nattmask och vaknar upp med sånt glow
Oat-in Calming Gel Cream 100 ml
Mighty Bamboo Panthenol Cream 100 ml
Deep Sea Pure Water Cream 50 g
Deep Sea Droplet Serum 30 ml
Tag
K-Beauty
Nathalie
Beauty Pro
24/03/26-16:49
Riktigt snabbt skickat av Apohem. Köpte essensen efter tips från Irena (som jag inte får tagga nu), kunde ju inte låta bli för det priset. Det slank med en spf jag velat testa och en krämbronzer också! Hela köpet var på erbjudande 😊
Riktigt snabbt skickat av Apohem. Köpte essensen efter tips
Tag
Ansiktsvård
Miranda
Beauty Star
24/03/26-15:23
Mighty Bamboo Panthenol Cream för att stärka hudbarriären och ger intensiv återfuktning. Centella Green Level Recovery Cream för att ge djup återfuktning, stärker hudbarriären och behandlar känslig och torr hud. BHA Dead Skin Moisture Gel exfolierar huden, håller den ren och balanserad samtidigt som huden återfuktas. AHA BHA Refreshing Solution för att exfoliera, minska orenheter och ge huden mer lyster.
Mighty Bamboo Panthenol Cream för att stärka hudbarriären
Mighty Bamboo Panthenol Cream 100 ml
Tag
Ansiktsvård
Virre
Beauty Pro
24/03/26-11:31
🧴 Build Your PURITO Kit ✨ 2 favoriter sen innan hos Purito. Centella serum och nattmasken har jag båda köpt om flera gånger. Centellaserumet är lugnande och återfuktande, vilket min hud älskar därför tror jag att jag också skulle gilla övriga produkter i Centella-serien.
Wonder Releaf Centella Eye Cream 30 ml
Wonder Releaf Centella Daily Sun Lotion 60 ml
Wonder Releaf Centella Serum 60 ml
Dermide Cica Barrier Sleeping Pack 80 ml
Tag
Kvällsrutin
Farah
Beauty Pro
24/03/26-09:30
🌿 Drömkitt PURITO: Purito Centella Green Level Toner – lugnar huden och minskar rodnad. Purito Centella Green Level Buffet Serum – ett multipurpose serum som stärker hudbarriären och lugnar huden. Purito Hyaluronic Acid Cream – ger djup återfuktning och en glowig hud. Purito Propolis Multi Cream – rik på propolis, stärker hudbarriären och skyddar mot yttre påverkan. 💖 Varför jag valde dessa: Denna kombination ger lugn, återfuktning, glow och skydd – allt i ett balanserat kit.
Wonder Releaf Centella Toner 200 ml
Wonder Releaf Centella Serum 60 ml
Hypochlorous Acid Rescue Spray 100 ml Purito Hypochlorous Acid Rescue Spray 100 ml
Wonder Releaf Centella Cream Unscented 50 ml
Tag
Ansiktsvård
Linn
Beauty Pro
24/03/26-08:01(redigerad den 24/03/26-08:02)
💛💚♻️Återvinning - emptie♻️💚💛 Den här rengöringen har varit fantastisk bra och jag kommer att köpa den igen. Jag har torr hud och den här fungerar bra till mig. Jättebra konsistens, trevlig att tvätta ansiktet med.
💛💚♻️Återvinning - emptie♻️💚💛  Den här rengöringen har
Pear Cleansing Gel 150 ml
Tag
Ansiktsvård
Nikki
Beauty Pro
24/03/26-07:29
RECYCLING 🌱♻️ Tog slut min body lotion, Body-Smoothing Moisture Milk, från Clarins efter duschen i morse så nu lämnas den till plaståtervinningen. Detta är en lite lättare men ändå bra återfuktande fuktkräm för kroppen som jag köpte förra sommaren. Snygg, funktionell förpackning med pump. Fräsch blommig doft 🌸 och ingredienser som bl a organiskt Aloe vera-extrakt och sheasmör. Finns på KICKS men kan inte tagga den.
RECYCLING 🌱♻️  Tog slut min body lotion, Body-Smoothing
Tag
Kroppsvård
Nikki
Beauty Pro
23/03/26-14:53
First Impression Instant Detox Mask Detta är en lermask från Caudalie. Har tidigare använt lermask från bl a The Body Shop och nu senast Origins. Gillar det för extra djuprengöring emellanåt. Denna är rosa och innehåller bl a vindruva (liksom många av Caudalies produkter). Den innehåller även uppiggande kaffeextrakt. Gillar den efter en första användning. Har inte stor erfarenhet av Caudalies produkter men tydligen har den fått en lite förnyad förpackning. Formulan ska dock vara densamma.
First Impression Instant Detox Mask  Detta är en lermask
Instant Detox Mask 75 ml
Tag
Ansiktsvård