/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filtrera
Mariam
Beauty Pro
25/07/26-09:47
Footcare heros Senaste köp för att ta hand om fötterna.
Footcare heros   Senaste köp för att ta hand om fötterna.
Tag
Kroppsvård
Sotnosen
Beauty Pro
25/07/26-07:43
Ladda batterierna 🪫🔋 Rejuvenating hydration mask från Sawe är min räddare i nöden för hud som fått för mycket av det goda 🙈😅 man kan använda den antingen som en mask 30 minuter och sedan skölja av den eller så gör man som jag och sover med den 🫶 jag använder väl den i snitt två gånger i veckan och tycker den är så bra, riktigt fet och återfuktar så bra 💕 den lugnar även huden och minskar rodnad! Tyvärr säljs inte Sawe på Kicks.
Ladda batterierna 🪫🔋 Rejuvenating hydration mask från Sawe
Tag
Ansiktsvård
Anna
Beauty Pro
25/07/26-01:32
Mitt intryck av det här solskyddet är att det är fuktgivande, det är ett mellantjockt solskydd. Jag har torr hud och tycker det är behagligt att använda. Det ska inte ha lika starka filter som La Roche-Posay men ska ha en flera timmar längre hållbarhet. MEN, det diskuteras verkligen om man får säga att ett solskydd har längre hållbarhet än 2 timmar. Det är ju så mycket som påverkar och jag har inte hört det testas. Jag vågar inte lita på det under lång tid men ärligt så har jag väntat 3- 4 timmar med att återapplicera solskydd och då hade jag hatt och höll mig i skuggan så mycket jag kunde under de timmarna nu under sommaren. Har någon prövat den?
Mitt intryck av det här solskyddet är att det är
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
Tag
Solskydd
Angelica
Beauty Pro
24/07/26-08:56
Ladda batterierna 🪫🔋 När min hud fått för mycket sol eller det blivit för mycket aktiva ingredienser så tvättar jag ansiktet med mild ansiktsrwngöring och använder sedan cicaplast som nattkräm, magisk.
Klicka på ett alternativ för att rösta
Använder du cicaplast
4Bidrag
Ja
Nej
Ladda batterierna 🪫🔋 När min hud fått för mycket sol eller
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Tag
Kvällsrutin
Linn
Beauty Pro
24/07/26-06:32
Ladda batterierna 🪫🔋 Jag bränner mig sällan då jag brukar använda SPF men om det skulle hända hade jag smort in ansiktet med Weleda Skin Food på kvällen för att återfukta ordentligt och ladda batterierna genom att ta hand om min hy. Jag vill också köpa hem någon aloe vera-produkt då det ska vara något av det bästa direkt efter man bränt sig.
Skin Food 30 ml
Aloe Vera After Sun Cooling Gel 200 ml
Tag
Solskydd
Anna
Beauty Pro
23/07/26-22:40
Mitt första intryck är att den här masken fungerar på mig och säkert många, vilket den är eftersom den är omtyckt av just många. Parfymfri och innehåller bode fukt och fett en bra kombination för torr hud.💜💦 Innehåller ceramider, panthenol, squalane, jojobaolja och solrosolja 🌻. Jag använder den även som kräm under dagen ibland. Rekommenderar, stor tu så man får mycket för pengarna 🥰
Mitt första intryck är att den här masken fungerar på mig
Dermide Cica Barrier Sleeping Pack 100 ml
Tag
Ansiktsvård
Farah
Beauty Pro
22/07/26-14:52
Jag använder Medik8 C-Tetra varje morgon under sommaren och är jättenöjd. Den ger fin lyster, huden känns fräsch och den passar bra även för känslig hud. Jag använder den till ansiktet, men inte till kroppen.
C-Tetra Luxe 30 ml
Tag
Morgonrutin
Anna
Beauty Pro
22/07/26-14:00
Mitt första intryck av Comfort Zone Hydramemory sheet mask💦 en burk med 15 oparfymerade Sheet masker. De innehåller blandannat hyaluronsyra, Glycerin och probiotika 💦 maskerna dryper av serum och jag gillar de, har använt två och är glad att ha 13 stycken till 🌅🩵 Tydligen finns all utom den här hos Kicks av Comfort Zones nya serie, så taggar några som jag inte provat 🥰
Mitt första intryck av Comfort Zone Hydramemory sheet mask💦
Hydramemory Water Source Serum Refill 30 ml
Hydramemory Depuff Eye Cream 15 ml
Hydramemory Hydra Plump Mask 60 ml
Hydramemory Light Sorbet Cream 60 ml
Tag
Ansiktsvård