/ Hudvårdsinlägg

Hudvårdsinlägg

Här kan du diskutera allt inom hudvård med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett hudvårdshack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Filtrera
Nikki
Beauty Pro
23/09/26-10:26
Beauty First Impression 🛁🫧 Något av det bästa med hösten tycker jag är "badsäsongen". Minst ett bad i veckan, med något härligt i vattnet unnar jag mig, badolja, badsalt eller badskum från olika varumärken och i olika prisklass. Denna från Sunday Rain, Warm Vanilla Sugar Bubble Bath, testade jag i går för första gången. Krämgul och skimrande, fyllig formula som blir till ett väldigt rikt skum som håller länge. Riktigt bra faktiskt! Doften är ganska mild och söt, inte så mycket vanilj utan mer bara sockersöt och med en hint av shea som också ingår för en mer återfuktande badprodukt. 🤗🫧 Varumärket säljs inte på KICKS men finns bl a på olika apotek.
Beauty First Impression 🛁🫧  Något av det bästa med hösten
Tag
Kroppsvård
Nikki
Beauty Pro
23/09/26-10:11
Budgetfavorit för mjuka läppar Älskar Ole Henriksen och Laneige men att Burt's Bees levererar kan ingen ta ifrån dem! Dessutom till en bråkdel av priset. Honungsdoftande originalet har fått sällskap av alla tänkbara dofter och smaker. Från fräscht fruktiga till gourmanddoftande Limited Editions.
Budgetfavorit för mjuka läppar  Älskar Ole Henriksen och
Beeswax Lip Balm 4,25 g
Pomegranate Lip Balm 4,25 g
Vanilla Bean Lip Balm 4,25 g
Tag
Ansiktsvård
Nerma
Beauty Pro
22/09/26-21:06
Budgetfavorit 💚 Garnier Body Superfood är en riktig budgetfavorit! 😍 Återfuktar huden fint, absorberas snabbt och man får mycket produkt för pengarna. ✨
Budgetfavorit 💚  Garnier Body Superfood är en riktig
Tag
Kroppsvård
Nerma
Beauty Pro
22/09/26-20:51
Bonus Brands – Matas Striber 🤍 Jag har inte testat Matas Striber ännu, men jag är nyfiken på att testa deras produkter. 🤍
Bonus Brands – Matas Striber 🤍  Jag har inte testat Matas
Tag
Kroppsvård
Nikki
Beauty Pro
22/09/26-14:54
A MATCH(A) MADE IN HEAVEN... 😃
A MATCH(A) MADE IN HEAVEN... 😃
Jeju Matcha Tea Essence 150 ml
Matcha Clay Pack 115 ml
Born Lippy Peach Ice Tea
Tea Ceremony Bath & Shower Gel 300 ml
Vegan BHA & Matcha Ampoule 30 ml
Matcha Mist Elixir
Tag
Ansiktsvård
Angelica
Beauty Pro
22/09/26-09:51
Efter jobbet idag blir det ett bad och sedan dessa hjältar för mina fötter, funkar superbra👍
Efter jobbet idag blir det ett bad och sedan dessa hjältar
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
Tag
Kvällsrutin
Nerma
Beauty Pro
22/09/26-08:54
Beauty First Impression 💚✨ Köpte den här till min tonårsdotter och vi har verkligen sett resultat 💚 Vi är supernöjda! Naturlig hudvård som har fungerat väldigt bra för henne. Rekommenderas varmt ✨
Beauty First Impression 💚✨ Köpte den här till min
Tag
Ansiktsvård
Nerma
Beauty Pro
22/09/26-08:29
Lite extra kärlek till fötterna 👣✨ Scholl kräm för hård hud hjälper till att göra huden mjukare och lenare. Perfekt när fötterna behöver lite extra omtanke 💙
Lite extra kärlek till fötterna 👣✨ Scholl kräm för hård hud
Tag
Kroppsvård