/ Vill börja med att tacka Kicks att jag fick chansen att
Serap
Beauty Pro
19/09/26-18:13(redigerad den 19/09/26-18:37)
Vill börja med att tacka Kicks att jag fick chansen att testa denna produkt🙏🏼Jag har nu hunnit testa Xlash Brow Booster i några dagar och mitt första intryck är att den är helt okej, men jag hade nog lite högre förväntningar. Samtidigt kanske resultatet blir bättre ju längre tid jag använder den, så jag vill ge den lite mer tid. 😊 Förpackningen är fin och känns lyxig, och produkten är enkel att använda. Jag gillar verkligen den böjda formen på borsten eftersom det gör det lätt att applicera produkten på brynen. Däremot kan den platta delen av borsten samla på sig lite mycket produkt, så där får man vara lite uppmärksam så att det inte blir för mycket. Jag fick färgen Brown Black och tycker att den passar mina ögonbryn bra. Jag trodde däremot att den skulle vara lite mer pigmenterad. Samtidigt är det ju också ett serum, så jag förstår att färgen är ganska lagom och inte blir alldeles för intensiv. När jag använde den ensam utan ögonbrynspenna tyckte jag faktiskt inte att jag såg någon jättestor skillnad på mina bryn. De såg ungefär ut som vanligt, bara lite mer fixerade. Däremot tycker jag att resultatet blir mycket finare och mer markerat när jag använder ögonbrynspenna först och sedan Brow Booster ovanpå. I början kan den kännas lite kladdig, men det går över ganska snabbt eftersom produkten torkar fort. När den väl har torkat tycker jag att brynen sitter på plats hela dagen utan att kännas för stela, vilket jag verkligen gillar. Jag tycker faktiskt att jag gillar produkten lite mer för varje gång jag använder den, men just nu är jag fortfarande osäker på om jag skulle köpa den själv. Jag vill gärna fortsätta använda den några veckor och se om jag märker någon skillnad på mina ögonbryn över tid. Just nu får den 3/5 ⭐️ av mig. Vi får se om betyget ändras när jag har testat den lite längre! En mer utförlig recension kommer då.
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
Xlash
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
Fortsätt utforska gemenskapen!