/ Här kommer min recension för Dolce & Gabbana Everfull
Kristina
Beauty Pro
21/10/25-12:33(redigerad den 21/10/25-12:35)
Här kommer min recension för
Dolce & Gabbana Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length
Jag fick äran av att testa Dolce & Gabbana Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length och jag är så tacksam för det. Tack Kicks! 💗
Jag är ofta på jakt efter ”något bättre” när det gäller mascara. Denna mascara blir svår att hitta "något bättre" för, faktiskt.
Här kommer en del av beskrivningen. (hämtat från Kicks.se)
"Everfull Hi-Definition Mascara erbjuder 36 timmar* av definierad volym och längd med en högpresterande Formula som är svett-, tår- och vattenresistent*. Den nya Hi-Definition-borsten är böjd och har korta borst som kammar och separerar fransarna från roten, vilket ger en oändligt lång franseffekt utan klumpar. "
*Kliniskt test
💟 Stämmer det?
Enligt mig absolut. Jag tränar regelbundet och ganska intensivt ibland. Inte en enda gång har den svikit mig. Trots svett (och även tårar faktiskt) så har den absolut suttit kvar.
💟 Första intrycket
Wow-känslan infann sig när jag öppnade och såg den guldiga förpackningen. Lättarbetad och lätt att jobba upp till ditt önskemål. Känns inte för blöt som många mascaror kan kännas. Håller superbra och hela dagen.
💟 Förpackningen
Den känns superlyxig och den guldiga looken gör att du känner ännu mer av den där lyxkänslan. Fin och lättöppnad.
💟 Hur är borsten?
Den är ganska tunn och lite böjd. Den gör att du kan kamma och separerar fransarna från roten. Den ger inga klumpar. Den är även uppbyggbar för den som vill ha en mer intensiv look.
💟 Hur känns den på?
Den känns lätt i Formulan. Lätt att bygga upp. Vill jag bara ha lite mascara en dag tar jag ett svep. Annars är det bara till att bygga på och bygga upp efter önskemål. Lager på lager. Inget som klumpar sig och den känns inte heller sådär jätteblöt som en mascara kan kännas.
💟 Min slutsats
+
Lättapplicerad
Ger ingen blöt känsla
Lättanvänd
lätt att bygga upp till en intensiv look
Kammar fransarna
Behövs inte mycket produkt för att få resultat
Smular inte alls
Håller genom svett och tårar = långvarigt resultat
Lyfter mina fransar och ger en fin separation
Ger volym till mina fransar
Lätt att tvätta bort trots den är vattenfast
Innehåller Kalabrisk apelsin, som är känd för att skydda fransarna.
-
Priset
💟 Den får 5/5 💫
Är det en keeper? JA
Kommer jag att köpa den igen?
Ja, det kommer jag att göra. 😊
Lägger upp bild på före mascara och efter mascara. Jag hoppas man ser skillnaden hyfsat bra. 😊
Dolce & Gabbana
Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length 01 Total Black