/ Hej alla beauty testers! Jag har fått äran att få testa
Beauty Tester
Filippa
Beauty Pro
02/06/25-08:35(redigerad den 02/06/25-08:36)
Hej alla beauty testers! Jag har fått äran att få testa Redken All Soft Moisture Restore. Denna produkten är precis den återfuktande boost mitt torra hår har längtat efter. Som någon med naturligt frissigt och fuktfattigt hår har jag testat många produkter, men få har gett ett så snabbt och tydligt resultat som denna leave-in-behandling. Formulan är lätt och krämig, men ändå otroligt återfuktande. Den absorberas snabbt i håret utan att kännas tung eller klibbig, och redan efter första användningen märkte jag hur mitt hår kändes mjukare, slätare och mer levande. En stor bonus är att den innehåller hyaluronsyra, vilket hjälper till att binda fukt på djupet – något som verkligen gör skillnad i längden. Det jag också uppskattar är hur lätt den är att använda. Ett par pumptryck i handdukstorkat hår räcker, och sedan är det bara att låta håret självtorka eller föna som vanligt. Doften är mild och fräsch, och håret känns återfuktat och följsamt hela dagen utan att bli fett eller nedtyngt. Efter några gångers användning märker jag att håret både ser och känns friskare. Det är mer glansigt, mindre frissigt och betydligt lättare att reda ut. Redken All Soft Moisture Restore har blivit en självklar del av min hårvårdsrutin efter duschen, och jag rekommenderar den varmt till alla som kämpar med torrt eller trött hår.
Fortsätt utforska gemenskapen!