Jag fick äran att testa detta serum från Redken, vilket vart superkul då jag hört mycket om märket men inte testat något innan!
Detta serum ska passa både för dag och natt och hålla håret skyddat och ge fukt.
Jag gillar utseendet på produkten och hur pumpen funkar, och även doften på produkten! Vilket är en bra start. Till själva produkten så har jag verkligen gillat konsistensen, den är lite lättare vilket gör att håret inte tyngs ner vilket är bra då jag har rätt tunt hår.
Tycker absolut den har hjälpt mot friss och håret känns så återfuktat och friskt efter användning!! Jag har föredragit att ha i den i lite fuktigt hår när det är nytvättat vilket har funkat super. Men har också vart så bra att ha i torrt hår när man vill få ner frisset för stunden eller att ha i över natten. Håret känns så lent efter användning och ser glansigt och fint ut, man kan ha i rätt mycket produkt utan att det gör att håret ser fett ut.
Så jag är otroligt nöjd med produkten! Den har verkligen hjälp håret att kännas lent och se fint ut… men den har en otroligt saftigt prislapp och vet helt ärligt inte om denna produkt är så mycket bättre än andra serum jag testat för en billigare peng🤔
Men den är absolut bra!
Redken
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml