Jag har fått chansen att testa Elisabeth Arden Hyaluronic Acid+ peptides.Jag är väldigt nöjd med denna ansiktskrämen,formulan är väldigt lätt men återfuktande som ett sommarregn på en blomsteräng.Jag känner mig väldigt len i ansiktet och jag känner hur den återfuktar huden hela dagen,även med smink på.Dom första dagarna fick jag ett par enstaka finnar,men dom försvann ju mer jag använder krämen,Och så kommer vi till doften,den doftar underbart gott,inte för starkt utan väldigt behagligt,känner liksom lyx känsla när jag använder den,dels pga doften men självklart på hur den känns när jag smörjt in mig.Däremot är jag inte van vid pump -dispensern,vilket är en airless-pump,men det är det mest hygieniska idag,Det räcker med en pump för att smörja in ansiktet och halsen,har dock tagit 2 för jag tycker den är så mjuk och behaglig,men det behövs inte,så Ja,den är väldigt dryg vilket jag gillar.
Har mogen hud,och nu på vintern så blir huden en aning torr,och lättare för smink att lägga sig där man inte vill det ska ligga,men efter en dryg veckas användning så känns huden inte torr längre.Det är iallafall en märkbar skillnad på min hud från det jag började använda den,så jag kan inget annat än att säga att jag gillar den,Och självklart kommer jag fortsätta använda den,då jag vill uppnå det bästa möjliga resultat jag kan för min hud. Fortsätt utforska gemenskapen!