Mitt allra första tester review đ„č tack för möjligheten kicks âš
Jag fick testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil.
Okej, vart ska jag börjaâŠ
Om du Ă€r som jag som tycker om 2016 eyebrows, hör mig. âșïžâșïž och hallĂ„, det Ă€r Anastasia Beverly Hills!! Jag har anvĂ€nt hennes ögonbryns produkter innan och har alltid tyckt att ingen annan kunde konkurrera med henne.
Pennan har en definerad âstiftâ för att underlĂ€tta för ritningen - du kan ta ut litegrann sĂ„ rĂ€cker det för att rita med den. Den varar lĂ€nge eftersom den Ă€r rĂ€tt sĂ„ pigmenterad. Jag kan ocksĂ„ garantera detta för jag provade hennes brow produkter och de varade verkligen i ett bra tag. Jag prövade pennan med osminkad ansikte, den blev so fine som ni kan se pĂ„ bilden, man kan lika gĂ€rna gĂ„ ut sĂ„.
TĂ€nk hur fint det blir med helsminkad ansikte ocksĂ„ đđ Ă€r taggad att anvĂ€nda den nu varje gĂ„ng jag sminkar mig, ett mĂ„ste.
Ălskar att den har brush med sig och riktigt tjockt som inte kan smutsas ner lĂ€tt och dra till sig hĂ„r.
Nyansen Àr den perfekta för mig, och den har sÄ mÄnga att vÀlja emellan, sÄ bra!
Den Àr inte budget vÀnlig, men definitivt vÀrt priset eftersom den levererar och varar lÀngre- quality over quantity anytime.
Jag tror att den blir min to go penna frĂ„n och med nu. đ„°đ„°
Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil - SOFT BROWN. đ€đ€đ€
Anastasia Beverly Hills
Archibrow Brow Pencil Granite