/ Mitt allra första tester review đŸ„č tack för möjligheten
Nadya
Beauty Pro
16/04/26-10:54
Mitt allra första tester review đŸ„č tack för möjligheten kicks ✹ Jag fick testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil. Okej, vart ska jag börja
 Om du Ă€r som jag som tycker om 2016 eyebrows, hör mig. â˜șâ˜ș och hallĂ„, det Ă€r Anastasia Beverly Hills!! Jag har anvĂ€nt hennes ögonbryns produkter innan och har alltid tyckt att ingen annan kunde konkurrera med henne.  Pennan har en definerad “stift” för att underlĂ€tta för ritningen - du kan ta ut litegrann sĂ„ rĂ€cker det för att rita med den. Den varar lĂ€nge eftersom den Ă€r rĂ€tt sĂ„ pigmenterad. Jag kan ocksĂ„ garantera detta för jag provade hennes brow produkter och de varade verkligen i ett bra tag. Jag prövade pennan med osminkad ansikte, den blev so fine som ni kan se pĂ„ bilden, man kan lika gĂ€rna gĂ„ ut sĂ„. TĂ€nk hur fint det blir med helsminkad ansikte ocksĂ„ 😍😍 Ă€r taggad att anvĂ€nda den nu varje gĂ„ng jag sminkar mig, ett mĂ„ste. Älskar att den har brush med sig och riktigt tjockt som inte kan smutsas ner lĂ€tt och dra till sig hĂ„r. Nyansen Ă€r den perfekta för mig, och den har sĂ„ mĂ„nga att vĂ€lja emellan, sĂ„ bra! Den Ă€r inte budget vĂ€nlig, men definitivt vĂ€rt priset eftersom den levererar och varar lĂ€ngre- quality over quantity anytime. Jag tror att den blir min to go penna frĂ„n och med nu. đŸ„°đŸ„° Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil - SOFT BROWN. đŸ€ŽđŸ€ŽđŸ€Ž
Archibrow Brow Pencil Granite
Anastasia Beverly Hills
Archibrow Brow Pencil Granite
FortsÀtt utforska gemenskapen!