Kicks shop picto Till KICKS.se

Hem

Här ser du de senaste händelserna i communityt
Sök i communityt...
Min feed
Populäraste inläggen
KICKS
Official
publicerade i KICKS Official
22/04-06:53

⭐️⭐️KICKS Beauty Talks fyller 1 år⭐️⭐️

Detta vill vi självklart fira med våra fantasttiska medlemmar 😍
Nu har du + en vän chans att få komma på KICKS Beauty Talks första fysiska event som kommer äga rum på KICKS Flagship Store Gallerian i Stockholm den 20 Maj 🙌🏻

Det kommer bjudas på goodie bags, frukost, Inspiration och härligt mingel. Detta vill du inte missa! 😍

För att vara med i tävlingen behöver du:
1. Vara en Beauty Star ⭐️
2. Skapa ett eller flera Beauty Kits i Beauty kits kanalen med minst 1 innehållande solprodukt som du inte kan leva utan samt tagga inlägget med ”Solskydd” 🌞
3. Du är nu automatiskt med i tävlingen! ❤️

⭐️Är du en Beauty Beginner och vill ta dig till nästa nivå (Beauty Star) så anta utmaningarna här:
https://community.kicks.se/app/613/channel/utmaningar-933

⭐️Är du redan Beauty Star och vill vara med och tävla, klicka här:
https://community.kicks.se/app/613/channel/beauty-kits-946

Lycka till och Let the games begin! 🤩🥳

Begränsat antal >> Vinnarna kommer slumpmässigt väljas den 6 maj här på KICKS Official kanalen.

Se mer
KICKS
Official
09/05-06:32

Vi söker nya Beauty Testers 🤩

KICKS kommer inom kort att lansera ett nytt varumärke och vi tycker självklart att NI ska få vara bland de första att få prova produkterna 🌞

>> Har ni inte gjort det ännu så gå till kanalen Test & Review och ansök om att bli en beauty tester för att få chans att testa produkter som du får hemskickat direkt till dörren 😍

Kan ni gissa vad det kan vara för kategori? 😎

Klicka på länken nedan ock ansök NU!⭐️
https://community.kicks.se/app/613/channel/test-review-1417

Se mer
Elisabeth
KICKS Beauty Expert
04/05-06:52

Hej!

Nu är tolka looken igång igen, och det här är min look! På ögonlocken kör jag en neutral skugga, för att gå all in på eyeliner under ögat. Produkter som jag använt är Lancomes Hypnose drama palett i nyans 01 french nude, och den orangea eyelinern är NYX professional ultimate shadow palett i nyansen brights. Där tog den den orangea ögonskuggan, och landade med lite MAC fix+ och skapade en eyeliner.

Nu vill jag se era tolkningar!

NYX Professional Makeup Ultimate Shadow Palette Brights
NYX Professional Makeup Ultimate Shadow Palette Brights
Lancôme Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Lancôme Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Se mer
Kristina @BeautyliftByKristina
publicerade i Alla inlägg
26/04-11:17
Beauty Tester
Hej alla! Som Beauty Tester fick jag hemskickat att testa en faceprodukt från Lancome: "Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml". Något så häftigt som ett TRIPPEL-serum, alltså hyaluronsyra, C-vitamin + niacinamid och ferulinsyra i en vårdande trippel dos. Denna trippel dos främjar antiageing, förbättrad hudkvalitet och reducering av pigmentfläckar. Den är kanske lite ovanför min vanliga prisgräns för hudvårdsköp men jag har själv haft lite problem med huden (arga rynkan och rynkor runt ögonen vid ung ålder, rodnad, finnar då och då) och har man det och verkligen vill testa göra något åt saken så kan det vara värt det 😍 Vi går vidare! Det har gått ca 3 veckor och jag har använt den varje dag sen jag fick hem den. Anledningen till att jag inte ville recensera den direkt var för att jag ville se om det faktiskt blev någon skillnad på hyn samt att de har beskrivit att den dokumenterade effekten kommer under den 8:e veckan.. Jag ser faktiskt redan skillnad nu, men inte så mycket på rynkorna (än?) Ni kan se före- och efterbilderna i inlägget, dock tog jag bara på den delen där jag såg skillnad för ja, det är mycket roligare att se 😅 Pigmentfläckarna är nästan helt borta och rodnaden verkar ha lagt sig! Det är helt amazing att man ändå kan se det resultatet på 3 veckor, titta bara på bilderna liksom! Har även familjemedlemmar som har testat serumet, och jag kan ärligt talat säga att de tyckte det var riktigt bra när det kom till bl.a. återfukten, de sa alla samma sak: "huden suger verkligen åt sig serumet direkt", en annan sa "det är så skönt att den inte kladdar liksom!" Haha ja, ni hör ju, väldigt positiv feedback från oss alla. Jag skulle nog ändå säga att detta är en av de bästa ansiktsserumen jag någonsin använt, jag håller med om den återfuktande biten och tycker även att den ger med sig ett GLOW 💫 Jaha hörrni, slutligen, jag är nöjd och det var kul att få testa just denna skincareprodukt då jag är lite mer av en makeup-nörd egentligen. Men, skulle absolut rekommendera! Hoppas ni tyckte om min (sorry, långa) recension och TACK för att ni läste! ❤
Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Se mer
Erika
publicerade ett foto i Beauty Looks
30/04-07:54
Anastasia Eye Primer 7 ml
Anastasia Eye Primer 7 ml
Lancôme Lash Idôle Eyeliner
Lancôme Lash Idôle Eyeliner
Morphe 18V Va-Va Bloom Artistry Palette
Morphe 18V Va-Va Bloom Artistry Palette
Se mer
KICKS
Official
29/04-08:08

Tolka looken är tillbaka! 🤩 >> Denna gång med inspiration från säsongen catwalkvisningar där neonfärger syntes mest.

De trendigaste färgerna är grönt, rosa och blått. 💙💚💗 Med en färgklick i både inre och yttre ögonvrån eller varför inte en neonfärgad eyeliner som får pryda ögonmakeupen 😍

Matcha med en snygg highlighter på kinderna samt ett snyggt läppglans så är du helt inne i vår! ☀️

Dela din grafiska eyelinerlook i kanalen Beauty Looks här på communityt och välj taggen "Tolka Looken".
De mest inspirerande tolkningarna publiceras i ett inlägg på vår Instagram @kicks.se med en shout out den 13 maj 🔊 Lycka till! 😍

L'Oréal Paris Infaillible Grip 24H Matte Liquid Liner 2 Blue
L'Oréal Paris Infaillible Grip 24H Matte Liquid Liner 2 Blue
Morphe X Avani Gregg For The Bebs Artistry Palette
Morphe X Avani Gregg For The Bebs Artistry Palette
Se mer