/ Jag har haft turen att få testa Kérastase gloss absolu glaze
Beauty Tester
Jessika
Beauty Pro
18/06/25-03:52
Jag har haft turen att få testa Kérastase gloss absolu glaze drops. Första intrycket man får av flaskan är lyx. En runt glasflaska med pipett. Oljan är roséfärgad och doftar ljuvligt. Please, gör en parfym av denna???? Doftar lite sött av vildros men ändå moget på något vis. Oljan är väldigt lätt, så den passar även de med tunnt, fint hår. Den tynger inte ner, lämnar ingen hinna och gör inte håret fett. Jag har använt oljan både i torrt och handdukstorkat hår och upplever att det fungerar precis lika bra vilket som. Håret blir mjukt och glansigt utan friss. Trots att flaskan kan upplevas som liten är det en dryg produkt som varar länge. Det krävs inte många droppar för mitt relativt långa och tjocka hår. Jag älskar Kérastase produkter, men var lite orolig att denna olja skulle vara för lätt för mitt hår, men det var den inte. Den fungerar alldeles perfekt. 😍 Första gången på ett tag som jag verkligen inte har något negativt att säga. Denna kommer jag köpa när den är slut och doftar övriga serien så här gott kommer jag nog köpa schampo och balsam också nästa gång jag behöver nytt schampo 🥰
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!