/ Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment ◻️Jag
Beauty Tester
Mari
Beauty Pro
22/05/25-11:45
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment ◻️Jag har använt den tre gånger sedan jag fick hem den från KICKS, och jag är riktigt nöjd! Håret känns direkt mjukare, starkare och mer glansigt. Det blir lätt att reda ut och ser friskare ut varje gång. ◻️Min hårtyp: Jag har mörkbrunt, långt och ganska tjockt hår med torra toppar – och den här produkten passar riktigt bra för just den typen av hår. Den ger fukt och glans utan att tynga ner. ◻️Konsistens: Den är krämig men lätt, nästan som ett mjukt balsam – den tynger inte ner håret och absorberas snabbt i längderna. Det känns vårdande utan att bli kladdigt eller fett. ◻️Doften: Väldigt fräsch och ren en kombination av blommiga och fruktiga toner med en lätt citruskänsla. Inte överväldigande, men håret doftar salongfräscht länge. ◻️Jag fönar och plattar håret varje gång jag duschar, vilket är ca 2 gånger i veckan, och jag upplever att den här produkten verkligen skyddar håret och bevarar kvalitén trots regelbunden värmestyling. ◻️Tips: En liten mängd räcker – jag använder den bara 2 gånger i veckan och det känns helt lagom. Produkten är dryg och kommer räcka länge. ◻️Extra plus: Den fungerar också som värmeskydd, så man slipper använda flera olika produkter. ◻️Betyg: 5/5 – en ny favorit i min hårvårdsrutin som jag verkligen rekommenderar!
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Fortsätt utforska gemenskapen!