/ Jag fick testa Charlotte Tilburys läppenna i Pillow Talk.
Amanda
Beauty Pro
18/09/25-17:47(redigerad den 18/09/25-17:55)
Jag fick testa Charlotte Tilburys läppenna i Pillow Talk. Detta är dock redan en av mina stapelvaror när det kommer till just läppennor. Just Pillow talk har ju släppts i flera nyanser. Pillow talk (original), fair, medium och deep. Alla är superfina på sitt eget vis. För att kort beskriva de olika varianterna och deras skillnader: Pillow Talk (original): en nude lite rosa nyans som jag ändå tycker drar lite mot brunorange i tonen med ska sägas om man är känslig för det (eller gillar det för den delen). Fair: En lite kallare nyans av nude-rosa och min personliga favorit rent färgmässigt. Medium: En varm, lite berry-rosa underton. Skulle vilja beskriva den som en djupare ton av original versionen. Deep: Mörkare och varmare än de andra, en mer brun färg med berryinslag. Har bara swatchat denna i butik men superfin verkligen! Jag har Fair, Medium och Orginal och bifogar en bild på skillnaderna mellan dessa. De är alltså i den ordningen jag skrivit dom här ovan. Prislappen är relativt hög för en läppenna men har inte lyckats hitta någon som ger mig samma känsla så detta är ändå ett återkommande köp för mig. Formulan är lite krämig, lättjobbad och jag gillar att ha dom i kombination med Pillow Talks läppstift eller Very Victoria som jag postade här på communityn imorse. De funkar även ypperligt med bara läppenna och exempelvis ett gloss. Hållbarheten är god, men som med allt annat beror mycket på vad man äter/dricker under dagen, vilken settingspray man använder osv. Jag behövde bara bättra på en gång idag medans jag var på kontoret. Det är ju precis såna här toner jag dras till och gillar att använda och jag skulle nog ändå ge denna produkt 10/10 i poäng. Det är delvis för formulan, färgen, hur produkten känns och för att jag bara älskar hur Charlottes produkter ser ut.
Fortsätt utforska gemenskapen!