Tack @KICKS för att jag fick äran att testa clinique moisture surge active glow serum🤩
Om produkten: Moisture Surge Active Glow Serum innehåller 5 % mjölksyra, hyaluronsyra och C-vitamin som hjälper till att exfoliera, återfukta och ljusa upp huden.
Serumet ska exfoliera milt och avlägsnar döda hudceller. Den ska också återfukta huden på djupet och jämna ut hudtonen för en strålande lyster.
⭐️Jag har testat produkten i lote mer än en måndad nu och produkten lever upp till mina förväntningar. Jag upplever att min hud blivit mer återfuktad och blivit lite jämnare. Jag tycker också att den ger en lyster och att den sjunker in snabbt i huden.
Produkten är parfymfri vilket jag tycker är jättebra eftersom visa kan reagera på parfym i hudvårds produkter.
Priset på serumet är 545kr vilket jag tycker är ett högt pris för ett serum på 30 ml då de finns andra serum för en billigare peng. Jag tycker dock att den är värd att testa om du har pengar över, speciellt om de är rabatt på den.
☀️Generellt tycker jag produkten är bra och funkar extra bra att den är parfymfri. De enda negativa är att den är rätt dyr men att den är värd att testa speciellt om de är någon rabatt på den.
Clinique
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml