/ Jag har fått äran att testa Kerastase Ultime Elixir Oil.
Bianka
Beauty Pro
02/11/25-10:10
Jag har fått äran att testa Kerastase Ultime Elixir Oil. Jag har långt, rakt hår med fina hårstrån, och den här oljan känns verkligen som att den passar mitt hår. Den ger en fin glans utan att tynga ner, och håret känns mjukt och mer glansigt efter användning. Jag gillar också hur lite produkt som behövs för att få effekt då en liten mängd räcker långt. För mig räcker en halv-hel pump i längderna. Jag älskar förpackningen och möjligheten att köpa refill istället för hela produkten senare. Känns riktigt lyxigt med glas förpackning också! Det enda som drar ner betyget lite är doften. Jag hade förväntat mig något mer fylligt, men den är ganska mild och inte riktigt så speciell som jag hoppades. Jag gillar doften men blev lite besviken bara, den har lite av en “äldre dam doft”. Annars är det en riktigt bra hårolja som gör sitt jobb och känns lyxig i längderna. Perfekt för den som vill ha glans och lätt vård utan att håret känns fett. Jag är så tacksam att jag blev utvald som beauty tester för denna produkt då jag har velat testa den så länge!😍
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
KÉRASTASE
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!