Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Makeup
Makeup-inlÀgg
Följ en Makeup-artist
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Beauty Tester reviews
/
Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray 100 ml đ«
Blerina
Beauty Pro
20/09/25-13:57
(redigerad den 20/09/25-13:59)
Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray 100 ml đ« NĂ€r jag vĂ€l sĂ„g att jag skulle fĂ„ testa pĂ„ nĂ„got ifrĂ„n
C.H
sĂ„ hoppades jag verkligen pĂ„ setting sprayen och blev sĂ„ glad nĂ€r jag hĂ€mtade ut mitt paket!đ âą Jag har anvĂ€nt denna i ungefĂ€r en veckas tid och mĂ€rker hur jag strĂ€cker mig efter den efter varje sminkning men Ă€ven innan jag applicerar sminkâ den har blivit som ett nĂ€sta prep & prime för mig. Första intrycket đ«; Jag har varit sugen pĂ„
C.H
produkter sedan innan men invĂ€ntat tills dem landar i nĂ€rheten för att kĂ€nna och klĂ€mmađ âą Jag tycker att den lĂ€gger sig fint över sminket och sjĂ€lva misten sprayas lĂ€ttsamt och man blir inte sĂ„dĂ€r âblötâ som jag upplevde att man blev med etc Macâs gamla fix plus flaska.(Minns ni den?) âą Den ser och kĂ€nns oerhört lyxig och man kĂ€nner sig faktiskt lite Hollywood flawlessâ det blir verkligen som ett filter pĂ„ huden och sminket fĂ„r en otrolig glow och man ser frĂ€sch ut heeela dagen oavsett om man har lĂ€tt sminkning eller full glamđ« Jag har trĂ€nat i denna setting sprayen, en hel arbetsdag, ute i naturen och sminket ser i princip ut som att jag alldeles nyss sminkat mig. đ« Sminket hĂ„ller alltsĂ„ det den lovar 16 h đđđ» Jag tycker Ă€ven att sjĂ€lva âdoftenâ i denna Ă€r svag men Ă€ndĂ„ frĂ€sch ( doften sitter inte i sĂ„ lĂ€nge) Jag har Ă€ven haft denna över ansiktet med endast hudvĂ„rdsprodukter och fĂ„r samma filter kĂ€nsla! đ Efter denna produkt Ă€r jag faktiskt sugen pĂ„ massa andra produkter i hennes sminkserieđ„° âą PrismĂ€ssigt tycker jag den Ă€r dyr dĂ„ det finns massor med budget setting spray som gör susen men ocksĂ„ high end produkter som inte levererar till denna kĂ€nsla jag fĂ„r utav Charlotte Tilburyđđ»đ« Kommer jag att köpa om den? JA förmodligen för den kĂ€nns oerhört dryg och jag bara Ă€lskar kĂ€nslan utav lyx!đ„° Den fĂ„r verkligen 5/5 stjĂ€rnor ifrĂ„n mig đ Tack Kicks för denna överraskningđ©·
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Beauty Tester
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag
TĂ€vlingar
Produkttestning