/ Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray 100 ml đŸ’«
Blerina
Beauty Pro
20/09/25-13:57(redigerad den 20/09/25-13:59)
Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray 100 ml đŸ’« NĂ€r jag vĂ€l sĂ„g att jag skulle fĂ„ testa pĂ„ nĂ„got ifrĂ„n C.H sĂ„ hoppades jag verkligen pĂ„ setting sprayen och blev sĂ„ glad nĂ€r jag hĂ€mtade ut mitt paket!😍 ‱ Jag har anvĂ€nt denna i ungefĂ€r en veckas tid och mĂ€rker hur jag strĂ€cker mig efter den efter varje sminkning men Ă€ven innan jag applicerar smink’ den har blivit som ett nĂ€sta prep & prime för mig.  Första intrycket đŸ’«; Jag har varit sugen pĂ„ C.H produkter sedan innan men invĂ€ntat tills dem landar i nĂ€rheten för att kĂ€nna och klĂ€mma😄 ‱ Jag tycker att den lĂ€gger sig fint över sminket och sjĂ€lva misten sprayas lĂ€ttsamt och man blir inte sĂ„dĂ€r ”blöt” som jag upplevde att man blev med etc Mac’s gamla fix plus flaska.(Minns ni den?) ‱ Den ser och kĂ€nns oerhört lyxig och man kĂ€nner sig faktiskt lite Hollywood flawless’ det blir verkligen som ett filter pĂ„ huden och sminket fĂ„r en otrolig glow och man ser frĂ€sch ut heeela dagen oavsett om man har lĂ€tt sminkning eller full glamđŸ’« Jag har trĂ€nat i denna setting sprayen, en hel arbetsdag, ute i naturen och sminket ser i princip ut som att jag alldeles nyss sminkat mig. đŸ’« Sminket hĂ„ller alltsĂ„ det den lovar 16 h đŸŒŸđŸ‘đŸ» Jag tycker Ă€ven att sjĂ€lva ”doften” i denna Ă€r svag men Ă€ndĂ„ frĂ€sch ( doften sitter inte i sĂ„ lĂ€nge) Jag har Ă€ven haft denna över ansiktet med endast hudvĂ„rdsprodukter och fĂ„r samma filter kĂ€nsla! 🌟 Efter denna produkt Ă€r jag faktiskt sugen pĂ„ massa andra produkter i hennes sminkserieđŸ„° ‱ PrismĂ€ssigt tycker jag den Ă€r dyr dĂ„ det finns massor med budget setting spray som gör susen men ocksĂ„ high end produkter som inte levererar till denna kĂ€nsla jag fĂ„r utav Charlotte TilburyđŸ‘đŸ»đŸ’«  Kommer jag att köpa om den? JA förmodligen för den kĂ€nns oerhört dryg och jag bara Ă€lskar kĂ€nslan utav lyx!đŸ„° Den fĂ„r verkligen 5/5 stjĂ€rnor ifrĂ„n mig 🌟 Tack Kicks för denna överraskningđŸ©·
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!