Jag har fått testa Hero Mighty patch original och invisible+ men det går bara att tagga en produkt. Det är alltså pimple patches som ska dra ut "gunk" ut finnen/huden. 6-8 timmar ska de sitta och verka.
Jag upplever inte alls att det funkar, min finne är kvar, till och med större än igår. Jag har testat två nätter på rad på samma stackars finne. Så jag kommer hålla mig till alsolgel för att få bort/minska finnar.
MEN! Jag tycker ändå inte att detta är en dålig produkt för en pimple patch hindrar dig från att pilla på finnen och göra allting värre. De sitter dessutom superbra, även på en ojämn hudyta som rör sig mycket. De gör inte ont att dra bort och lämnar inget kladd eller klibb på huden. Materialet är väldigt flexibelt och följsamt så de rör sig med huden utan att det känns stelt eller som att de ska trilla av om man ler.
De är bra om man vill dölja en finne också, speciellt Invisible+ som är lite mer transparenta och tunna. Jag skulle inte ha dem under foundation för jag tror att de skulle synas mer om man lägger smink ovanpå. Men jag skulle nog kunna gå ut bland folk med en invisible patch på utan att känna att folk kommer glo! På den osmickrande bilden har jag en patch på, och det är en original, inte invisible.
Sammanfattningsvis så tycker jag att Mighty patch är en riktigt bra produkt för att dölja finnar och hindra en själv från att pilla på dem, men de hjälper mig inte alls att bli av med finnar. Jag skulle ändå rekommendera dem till folk som får någon enstaka finne ibland. Det är ett helt okej pris med 129-139 kr för en förpackning med 24 patches.
Hero
Mighty Patch The Original