/ Jag har fått testa glossy lips från Nilens Jord och FY
Kim
Beauty Pro
03/06/26-10:47
Jag har fått testa glossy lips från Nilens Jord och FY bubblan vilket uselt läppglans. Alltså vet knappt vart jag ska börja för det första känns det så torrt och billigt på läpparna. Man känner direkt små glitterkron som nästan känns obekvämt på läpparna från första sekund. Applikatiorn är det sämsta jag någonsin testat. Jag får doppa i behållaren kanske 6-7 gånger för att ens täcka läpparna med gloss. Den heter moisturizing lip gloss men jag har aldrig känt på en mindre återfuktande läpprodukt. Jag kan inte se hur denna ska vara återfuktande över huvudtaget. Applikatorn tar knappt upp någon produkt och hela förpackningen och innehållet känns verkligen som ett billigt 20 kr läppglans från 2000 talet. Sån besvikelse, kommer aldrig någonsin använda detta igen. Dessutom blir det inte glansigt över huvud taget. Ett eucerin lipbalm ger mig glans än detta nästan, trots att detta gloss innehåller skimmer. Det enda positiva jag kan säga är att färgen först såg lovande ut. Men det syns absolut ingenting på läpparna. Är ni fler som testat detta? Är såååååå nyfiken på att höra om ni känner samma som jag.
Glossy Lips Plum Sugar
Nilens Jord
Glossy Lips Plum Sugar
Fortsätt utforska gemenskapen!