/ Jag har fått testa Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Beauty Tester
Isabella
Beauty Pro
28/06/25-06:53
Jag har fått testa Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml och här är min ärliga recension 😇 Jag har ganska tunt/mellan, slingat hår som går ner en bit över axlarna och brukar tvätta det 2–3 gånger i veckan. Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo löddrade riktigt bra och kändes drygt, vilket är ett plus med tanke på priset (410 kr för 300 ml). Doften var mild men fräsch, med en lite citrusaktig ton som jag verkligen gillade.🍋 Efter några veckors användning tycker jag inte att resultatet varit något märkbart jämfört med andra schampon i samma prisklass, men mitt hår kändes ändå rent och följsamt. Jag har bara testat schampot än så länge, så jag är nyfiken på att komplettera med balsam och inpackning från samma serie för att se om helheten ger mer effekt. Så nästa gång det är dags för inköp av balsam samt inpackning är det inte omöjligt att jag köper hela serien för att verkligen ge detta en ärlig chans 😍 Jag skulle ge schampot ändå 4/5 ⭐️ för jag tycker den gör vad ett shampoo ska göra, löddrar - gör rent - doftar gott.. tack kicks för jag fick prova denna fina produkt ❤️
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!