/ Clinique daily calm, sooting repair cream! Fick möjligheten
Mimmi
Beauty Pro
23/08/26-15:43(redigerad den 24/08/26-05:41)
Clinique daily calm, sooting repair cream! Fick möjligheten att få testa denna fantastiska produkt som kändes som den här passar verkligen mig! Jag har reaktiv eller känslig hy och reagerar nästan på alla krämer jag testar! Jag kan nog inte säga en enda kräm som jag inte reagerar på och som jag känner ett härligt lugn i ansiktet utan har mestadels ett blossande ansikte! Fösta intrycket av burken, en fräsch frostad förpackning med ett fint silver lock en klassisk fin burk! Krämen var vit och hade en härlig konsistens! Den doftade inget heller och är helt parfymfri! Jag hade väldigt stora förhoppningar på denna krämen och ville så gärna att den skulle fungera för mig! Första fyra dagarna jag använde krämen hade jag inte någon makeup för att verkligen ge krämen en chans och inte störas av andra produkter! Efer ca en veckas testande kändes det inte som huden blev bättre Men som jag skrev innan så är jag väldigt känslig och reagerar på det mesta, så det jag upplever kanske inte någon annan gör! Produkten kändes fin och behaglig och skön på huden och absorberades snabbt! Jag tycker att jag fick rikligt med fukt av krämen och huden kändes len och fin! Tyvärr så upplevde jag att huden blev lite irriterad och att den inte lugnade ner huden som jag hade önskat! En mycket trevlig produkt, men passade tyvärr inte min hudtyp! Är tacksam över att jag blev utvald och glad över att jag fick testa denna produkt! Tack Kicks!
Daily Calm™ Soothing Repair Face Cream 50 ml
Clinique
Daily Calm™ Soothing Repair Face Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!