Ibland är det kul att kunna glädja både sig själv & andra med testprodukter! Och i detta fallet min man, som har börjat frenetiskt testa varje parfym på Normal, inget fel med det egentligen; det är bara det att det tar mig tillbaka till högstadiets korridorer! 😉
Men min man är en man, om än en sådan som använder dubbeldusch till kropp & hår och inte en sån som prioriterar dyra parfymer! Så att få överraska honom med detta var guld värt ❤️
Min mans första intryck var; snygg flaska, den liknar en fickplunta 😅
Doften; doftar riktigt gott. Så nu kanske du luktar på mig mer 😉😍
En man med få ord! Men den har använts flitigt varje dag! Och han tycker att den doftar väldigt gott!
Mina första intryck var; att flaskan är väldigt manlig! Enkel & snygg i silver. Och den påminner mig om en zippertändare. Och jag älskar hur man bara kan flippa upp korken. Designen är clean och den osar av maskulinitet 👨🏻
Men även jag har testat den för att känna hur den förändras över tid.
Doften är subtil trots att den är maskulin & jag märker hur jag konstant förundras över hur fantastiskt den doftar 🥰
En doft av barndomens svarta vinbär känns direkt & doften av cederträ & Patchouli håller sig kvar länge. Och de ger en sober känsla av en varm, fräsch, aromatisk doft, med inslag av citrus och örter 🍋🟩 🌿 🪵
Och basnoten av Bourbon vanilj ligger där och anas i periferin.
Doften håller i sig hela dagen och man behöver inte spraya mycket, vilket gör den prisvärd & väl värd ett köp!
Och letar man efter en ny doft att ge sin man, pojkvän, son etc så tycker jag att man ska titta på denna!
Detta är en tiopoängare ⭐️
Ralph Lauren
Ralph's Club New York EdP 110 ml