/ Jag har testat Redken acidic bonding concentrate leave in
Beauty Tester
Paloma
Beauty Pro
25/05/25-18:59
Jag har testat Redken acidic bonding concentrate leave in treatment och känner mig redo att skriva mina åsikter 🫠 + Den doftar gott + Håller mitt hår i styr när det kommer till frissighet + Mitt hår hålls mjukt och lent 3 dagar efter dusch (då jag tvättar det)  + Tynger inte ner mitt hår Väldigt nöjd med tanke på att jag har väldigt torrt och frissigt hår MEN LÅT OSS PRATA NACKDELAR!! - Den är ganska vattnig och inte alls dryg vilket gör att jag måste använda mig av en matsked för att få en jämn fördelad produkt, detta är då i handdukstorkat hår. - Den påstår att den har värmeskydd och att... - ...2x mindre hår går av men detta fick jag googla för att få mer info och ah...då kommer sanningen fram! Det brukar i de flesta fallen stå till vilken grad värmeskyddet skyddar men här fick jag kolla upp det och då står det.... Fördelar: - Skydd mot värme upp till 230 grader** - Tämjer frissighet - 2x mindre hår som går av**** - Balanserar pH-värdet - Intensiv vård ** När det används som ett system av Acidic Bonding Concentrate Shampoo och Conditioner jämfört med icke-vårdande schampo. *** När det används som ett system av Acidic Bonding Concentrate Shampoo, Conditioner och Leave-in treatment jämfört med icke-vårdande schampo.  ...då behöver jag använda hela serien för att få fulla effekten??? Vad är då meningen att skriva det i leave-in treatment om den inte funkar till 100%? Tycker det var riktigt dåligt gjort och då föredrar jag att köpa en leave-in treatment som FAKTISKT skyddar håret utan att behöva köpa hela serien 🫠 samma gäller "2x mindre hår som går av". Kommer såklart att använda klart denna en blir inget jag köper eller rekomenderar! Jag använde den i kombination med en värmeskydd spray som faktiskt funkar av sig själv 😂 Håret blir fint, absolut men köper gärna något som inte är sneaky med sina påstående.
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Fortsätt utforska gemenskapen!