/ Björn Axén Sleek Stick 🩷 I ca 2 veckor har jag testat
Beauty Tester
Hogge
Beauty Pro
21/01/26-21:11
Björn Axén Sleek Stick 🩷 I ca 2 veckor har jag testat Björn Axéns nya Sleek Stick som är ett "mångsidigt hårvaxstift som kontrollerar frissigt, flygigt hår och babyhår, och ger en slät, glänsande finish – perfekt vid knutar, hästsvansar, uppsättningar och bakåtkammade frisyrer." Jag har ganska snällt hår (= ofrissigt, rakt och platt) och har sällan håret i en super sleek bun så har mest testat på benan (men även på ögonbrynen!). Jag tycker att den gör det den ska och resultatet håller hela dagen. Håret blir inte fettigt eller stelt och man kan borsta ut det och köra så i några dagar utan problem. Dock fungerade den inte till mina bryn då de kräver mer stadga. Däremot är Got2B Glued Waxstick riktigt bra till det (fick tips av @Sotnosen som även hon testade Sleek Stick). Doften är fräsch och uppfriskande och luktar lagom starkt med noter av gurka, fresia och amber. Förpackningen är som resten av Björn Axéns andra produkter: enkla, fina och skandinaviska och hela produkten är väldigt enkel att använda. Det enda som är ett litet minus för mig är att man får 25g för 250:- så den är ganska pricey. Av andra märken får man mer produkt för samma eller mindre peng. Av mig får Sleek Stick 4 av 5 ⭐️ Jag kommer absolut rekommendera den och skulle säkert köpa den igen om jag hade haft frisyrer som kräver den sortens styling.
Sleek Stick 25 g
Björn Axén
Sleek Stick 25 g
Fortsätt utforska gemenskapen!