/ Juicy Couture – Viva La Juicy ✨🌸💖 Alltså wow… den här
Sassy
Beauty Pro
31/03/26-07:55(redigerad den 31/03/26-08:00)
Juicy Couture – Viva La Juicy ✨🌸💖 Alltså wow… den här doften är verkligen glädje och lyx i en flaska! 💋 Redan vid första sprayen känner man hur lekfull och feminin den är – en perfekt blandning av sötman från bär och karamell, mött av en varm, mjuk vanilj och lite blommig fräschör🌹🍓 Första intrycket: Explosion av vanilj, blom, fruktigt och en stark superfeminin touch – man blir helt lycklig! Allt-i-en å samma doft 😍 Efter en stund känner man hur doften utvecklas till något djupare och elegant med inslag av blomm och det är här magin händer när allt smälter ihop till en både söt och sofistikerad doft✨ Är otroligt förvånad över hur mycket jag gillade denna! ✨️💥 Ett plus är hur länge den sitter på huden! Ett enda spray på handlederna och jag kände den även efter jobbet! Folk har redan frågat ”åh va gott du luktar, vad är det för parfym?”💕 Designen då? Man möts av en fin illrosa kartong med guldiga detaljer, alltså dem är ju otroliga på design och så typiskt Juicy Couture – glam, glittrig och söt med sin ikoniska rosa rosett med ett fint smycke 🎀 Perfekt att ha framme på sminkbordet som blir en fin dekor. Blicken är ju det första vi möter så bara här har den gjort succé. Den här parfymen får mig att känna mig både feminin, självsäker och passar rill vardags som till fest– en riktig humörhöjare! 🌸✨ Om jag skulle påpeka något så är det att den kan va aningen "djup" för min smak, annars en otrolig doft! ✨ Tack till @KICKS för möjligheten att testa denna ikoniska doft – Juicy Couture Viva La Juicy! 🎀 En söt, feminin och lyxig parfym som verkligen sprider good vibes 🌸💕 Doftfamilj: Söt, blommig, fruktig #VivaLaJuicy #JuicyCouture #BeautyTesterReviews#TestatOchÄlskat #kicksbeautytalks
Viva La Juicy EdP 50 ml Gift Box
Juicy Couture
Viva La Juicy EdP 50 ml Gift Box
Fortsätt utforska gemenskapen!