/ Tack Kicks för möjligheten att få prova denna 🫶🏻 så glad
Sotnosen
Beauty Pro
17/02/26-16:12
Tack Kicks för möjligheten att få prova denna 🫶🏻 så glad jag blev! Jag tillhör verkligen målgruppen då jag har mogen hud och gärna vill ha fasthet, släthet och lyster, vilket är vad denna utlovar 💕 vem vill inte ha ungdomlig lyster? 🫶🏻 Spännande också med en AI-framställd signalpeptid! Med detta sagt så var förväntningarna höga 🥰 Man ska ta 1-2 pumpar till ansiktet en eller två gånger per dag. Jag tyckte inte att det räckte med bara en pump så jag tog två 🫶🏻 Serumet kommer i en härlig glasflaska. Det första jag känner när jag använder denna är att den inte är doftfri och den luktar inte gott 😔 blandning mellan unket och surt skulle jag säga 😔 tyvärr så drar ju detta ner hela upplevelsen. Antingen ska det lukta gott eller vara doftfritt… Resultatet däremot; den sjunker snabbt in i huden och huden känns återfuktad på ett jättebra sätt. Denna har verkligen varit magisk för min hud som nu mår bättre än vad den gjort på länge 🤗 efter bara ett par veckor kunde jag känna på huden att den är väldigt välmående! Och nu efter ytterligare en tid kan jag verkligen bekräfta hur bra resultat det gett 🫶🏻 Slutsatsen för mig blir att detta serum verkligen ger resultat! Huden mår riktigt bra av denna 😍 tyvärr drar priset, som jag tycker är i högsta laget, och doften ner betyget. Det blir ⭐️⭐️av ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Man kan säkert hitta en likvärdig produkt med god doft eller doftfri och då tycker inte jag att denna är värd sitt pris trots resultatet. Skulle heller inte ha denna dagtid under smink pga doften utan denna har jag över natten men har till och med övervägt att sluta använda den pga doften…
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Paula's Choice
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!