Jag fick chansen av kicks att prova Kérastase
Elixir Ultime L'Huile Originale
Jag har torrt, vågigt blandat med lockar och tunt hår.
Jag använder det varje gång efter duschen, två pumptryck i vått hår och applicerar det med händerna från mitten av längden och ner.
Jag använde det två till tre gånger i veckan. Jag använde det på morgonen. Jag tvättar håret först med schampo och använder sedan balsam. Sedan applicerar jag oljan i mitten av längden och masserar hårbotten med Kérastase Genesus Serum.
Jag var så exalterad över att lämna recensionen att jag inte kunde vänta, men ändå var jag så ivrig att lämna en ärlig recension, så jag använde produkten i mer än en vecka innan jag gav min ärliga recension.🌞
I produkten står det vad produkten kan göra och jag skriver vad jag tycker:
• Ger håret intensiv glans och en härlig långvarig glanseffekt.
Enligt mig såg jag ingen synlig effekt när jag applicerade det första gången eftersom mitt hår var vått. Jag såg effekten redan nästa dag
• Omedelbar mjukhet för mer hanterbar och enklare styling.
Det gör håret mjukt och lätthanterligt för styling.
• Kontrollerar frissighet i 96 timmar*, för slätare hår.
I början känns det inte som något, men senare nästa dag kändes det som att mitt hår var mjukt, det var inte torrt när jag rörde vid det och försökte styla det.
Och det bästa är att det inte gör håret fett efter applicering.
• +100 % mer glans*
Ja, det var glans och en tydlig skillnad.
• +82 % omedelbar mjukhet*
Ja, det gör att ditt hår ser friskare och mjukare ut.
Det bästa med produkten är att även efter två dagars applicering gör det inte håret fett, men jag tvättar håret varannan dag.💐
Det har ingen stark doft, men det har en trevlig mild doft.🪷
Jag skulle inte säga det om det är något som inte fungerade för mig, men jag skulle föreslå att man sänker priserna. Jag kommer definitivt att fortsätta använda det, men jag skulle vara nöjd om priserna är lite lägre. Sammantaget en trevlig och nöjd upplevelse.🌼
och den har även en fin förpackning och påfyllningsmöjlighet som är miljövänlig. 😍
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml