/ När jag läste om Million Gold for her drogs jag till den då
Virre
Beauty Pro
07/10/25-07:21(redigerad den 07/10/25-07:22)
När jag läste om Million Gold for her drogs jag till den då jag läste att den hade Jasmin och Ylangylang. Jasmin brukar jag ofta uppskatta i parfymer om de inte är för tunga. Först slås jag av hur otroligt lyxig flaskan känns, den är tung och andas lyx med hela sin uppsyn och den guldiga korken. Doften sen då, ja det är där problemet blir för mig. Redan vid första sniffen känner jag att det inte är en doft för mig. Men samtidigt vet jag att känslan kan ändras om jag testar den på huden några dagar.  Doften är tung och lite tryckande och jag saknar det feminina och sensuella som den beskrivs ha, för mig känns den nästan som en herrparfym. Jag testar den i alla fall under 3 dagars tid för att ge den en chans, hade viljat testa mer men fick till slut ge upp, då jag varje dag fick migränanfall av den. Denna parfym är inget för den doftkänsliga, vilket jag är. Den är alldeles är för tryckande och tung och jag känner nästan bara en kvalmig sandelträdoft. Tyvärr utvecklas den inte till det bättre på huden för mig heller utan känslan består. Maken däremot han tycker den luktar väldigt gott. Hållbarheten däremot är i en klass för sig, den håller precis hela dagen och det är det inte många parfymer som gör på mig. I det här fallet var inte det en positiv grej, men för de som verkligen gillar parfymen är det ett stort plus för hållbarhet. Tyvärr blir inte Million Gold for her en hit för mig utan snarare en miss, men det som är positivt med den är utseendet och känslan på flaskan samt den grymma hållbarheten.  Mitt betyg blir 2 av 5.
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Fortsätt utforska gemenskapen!