Blond Absolu Cicaflash Conditioner đ
Tack KICKS för möjligheten att fĂ„ testa denna produkt! âșïž Eftersom det Ă€r ett balsam för blont hĂ„r valde jag att prova det sjĂ€lv nĂ„gra gĂ„nger först och sedan lĂ„ta min vĂ€n med blont hĂ„r testa det ocksĂ„.
Recension â brunt hĂ„r âïžâïžâïž
Jag blev positivt överraskad! Trots att den Ă€r framtagen för blont hĂ„r kĂ€ndes den vĂ€ldigt Ă„terfuktande och gjorde mitt hĂ„r mindre torrt och mer lent. Jag mĂ€rkte ingen skillnad pĂ„ fĂ€rgen, men det förvĂ€ntade jag mig inte heller. Som vĂ„rdande balsam/inpackning fungerade den riktigt bra â den kĂ€nns lyxig och har en god frisör doft.
Recension â blont hĂ„r âïžâïžâïžâïžâïž
Ett riktigt underbart balsam! Det gjorde hennes hÄr glansigare och starkare redan efter första tvÀtten, trots att hon inte har blekt det. Hon tyckte att det framhÀvde hennes naturliga blonda ton och gav en fin lyster utan att tynga ner hÄret.
Slutligt omdöme:
En lyxig produkt som faktiskt fungerar för fler Ă€n bara blondiner â sĂ€rskilt om hĂ„ret Ă€r slitet av fĂ€rgning eller vĂ€rme. Dock Ă€r priset lite högt, och jag skulle nog inte köpa den igen just eftersom mitt hĂ„r Ă€r brunt. Men doften Ă€r fantastisk och kĂ€nslan i hĂ„ret blir mjukt och glansigđ
KĂRASTASE
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml