/ Blond Absolu Cicaflash Conditioner 💜 Tack KICKS för
Maysen
Beauty Pro
30/10/25-15:35
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 💜 Tack KICKS för möjligheten att fĂ„ testa denna produkt! â˜ș Eftersom det Ă€r ett balsam för blont hĂ„r valde jag att prova det sjĂ€lv nĂ„gra gĂ„nger först och sedan lĂ„ta min vĂ€n med blont hĂ„r testa det ocksĂ„. Recension – brunt hĂ„r ⭐⭐⭐ Jag blev positivt överraskad! Trots att den Ă€r framtagen för blont hĂ„r kĂ€ndes den vĂ€ldigt Ă„terfuktande och gjorde mitt hĂ„r mindre torrt och mer lent. Jag mĂ€rkte ingen skillnad pĂ„ fĂ€rgen, men det förvĂ€ntade jag mig inte heller. Som vĂ„rdande balsam/inpackning fungerade den riktigt bra – den kĂ€nns lyxig och har en god frisör doft. Recension – blont hĂ„r ⭐⭐⭐⭐⭐ Ett riktigt underbart balsam! Det gjorde hennes hĂ„r glansigare och starkare redan efter första tvĂ€tten, trots att hon inte har blekt det. Hon tyckte att det framhĂ€vde hennes naturliga blonda ton och gav en fin lyster utan att tynga ner hĂ„ret. Slutligt omdöme: En lyxig produkt som faktiskt fungerar för fler Ă€n bara blondiner – sĂ€rskilt om hĂ„ret Ă€r slitet av fĂ€rgning eller vĂ€rme. Dock Ă€r priset lite högt, och jag skulle nog inte köpa den igen just eftersom mitt hĂ„r Ă€r brunt. Men doften Ă€r fantastisk och kĂ€nslan i hĂ„ret blir mjukt och glansig💜
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
KÉRASTASE
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!