/ Jag har nu använt Kérastase Genesis Anti Hair-Fall
Jasia
Beauty Star
03/11/25-21:02
Jag har nu använt Kérastase Genesis Anti Hair-Fall Fortifying Serum i ca två veckor och även om det är en relativt kort period för att se resultaten av en hårvårdsprodukt som denna vill jag dela med mig av mina första intryck hittills: Känslan av produkten är väldigt lyxig, både flaskan och förpackningen utstrålar kvalitet. Själva serumet har en lätt konsistens som snabbt absorberas i hårbotten utan att lämna en oljig eller klibbig känsla vilket jag rädd för. Jag har använt den varje dag enligt rekommendationen oftast på kvällen och masserat in den lätt och försiktigt i hårbotten. Jag tycker doften är fräsch. Jag har en ganska torr och känslig hårbotten ibland men jag har inte märkt av någon irritation. Tvärtom känns hårbotten något lugnare sedan jag började använda serumet. När det gäller resultatet på själva håret är det som sagt för tidigt att se någon större skillnad på håravfall eller ny tillväxt efter bara två veckor. Den här typen av produkter brukar kräva minst en till två månaders regelbunden användning för att kunna resultat så jag får återkomma! Tack för att ni läste! ❤️
Fortsätt utforska gemenskapen!